Vogue LeadersCo zažili návštěvníci konference Vogue Summit 2025: FutureMadeCZ
Kateřina Špičáková10. 6. 2025
Vedle hlavního diskuzního programu plného inspirativních speakerů byl v partnerské zóně pro návštěvníky Vogue Summit 2025: FutureMadeCZ připraven také bohatý doprovodný program.
Technologie a nové vize světa na Vogue Summit 2025
Hlavním motivem
Vogue Summit 2025 bylo podívat se na kloub tématům, která nejvíce pálí generaci Z a jež jejím prostřednictvím budou významně ovlivňovat podobu budoucnosti nás všech. Rychlý vývoj technologií ale patří k nejpalčivějším oblastem už dnes. Součástí společenské diskuze je například i budoucnost dopravy a vývoj
elektromobilty. V průběhu konference si tak návštěvníci mohli prohlédnout dva vozy ze stáje Mercedes-Benz – ikonickou elektrifikovanou Třídu G, u níž si na vlastní kůži vyzkoušeli, jaké to je sedět za volantem Mercedesu, a sportovní model AMG GT, jehož čtyřlitrový motor V8 biturbo dokáže zrychlit z rychlosti 0 na 100 km/hod. za 3,2 sekundy. Mercedes-Benz se zároveň postaral o to, aby část speakerů konference na summit dorazila bezpečně a přitom stylově.
Kompletní vizuální stránku konference měl na svědomí XLab, jehož kreativní ředitel Michal Toporcer v panelu
Umění, móda a dědictví diskutoval s umělcem Gary McQueenem o odkazu umění a módy. Autor pozvánky na konferenci Webout umožnil návštěvníkům vyzkoušet si personalizaci videí a jeho CMO
Michal Orsava zároveň v rámci hlavního programu mluvil o budoucnosti reklamy i nebezpečí deepfakes. AI překlad na konferenci zajistila jazyková společnost Aspena, jejíž CTO Václav Matyasko vysvětlil principy AI tlumočení v rámci bloku
Estetika nové éry. V partnerské zóně pak mohli návštěvníci využít možnost konzultace spojené právě s tématem tlumočení s využitím
umělé inteligence.
Leadership, generace Z a nová ekonomika na Vogue Summit 2025
Současné mladé trápí i ekonomická nejistota. Odpovědí na ni mohou být promyšlené investice, které se pomalu, ale jistě stávají nikoliv možností, ale nutností. Dle průzkumů jsou Češi v investicích zatím opatrní, ale odborníci se shodují, že každý, kdo si chce zajistit finanční jistotu a nezávislost nejen na stáří, by se do nich měl pustit. O využívání AI v oblasti udržitelného investování v rámci diskuzního panelu
Ekonomika zítřka promluvila
Michaela Bauer. Topmanažerka a členka představenstva skupiny ČSOB má více než dvacet let zkušeností v bankovnictví a je velkou propagátorkou inovací a praktického využívání technologií. Spolu s ní se k tématu vyjádřil také
Peter Štadler, CEO a majitel společnosti Wealth Effect Management, která zároveň v partnerské zóně nabídla jedinečnou možnost konzultací v oblasti wealth managementu. Dvojici speakerů na podiu doplnil zakladatel Overhead 4D Tomáš Barnáš. V panelu
Společnost dneška a generace Z se do rozkrývání hodnot a motivací mladých pustili filantropka a podnikatelka
Ivana Tykač, marketér
Marek Prchal, ředitelka institutu Solvo Michaela Marksová a egyptolog profesor Miroslav Bárta.
Udržitelná móda na Vogue Summit 2025
Vogue CS nemůže existovat bez módy, a tak byla právě móda nedílnou součástí Vogue Summit 2025. Ploom představil svoje zařízení a v jeho režii zároveň po celý den probíhal workshop
upcyklace módy vedený umělcem Janem Bicanem. Vytvořené kousky si účastníci workshopu mohli odnést s sebou domů. Famózní
Future Fashion Hub pak představil interaktivní módní zónu budoucnosti. Návrhářka a zakladatelka Haute Future Nataliya Grimberg v něm dala prostor nové generaci designérů, aby ukázali módu jako interaktivní proces a výpověď o budoucnosti. Designéři z generace Z Linda Havrlíková, Jeremiáš Fürst, Barbora Fialová, Lukáš Spilka, Antonie Lecher, Anežka Nováčková a Oldrich Voyta představili inovativní přístupy od 3D tisku a upcyklace až po biomateriály, rozšířenou realitu a
využívání AI při vytváření módy.
Krása, zdraví, věda na Vogue Summit 2025
O budoucnosti dlouhověkosti ve stejnojmenném panelu diskutovaly estetická
dermatoložka a zakladatelka Aesthelogy MUDr. Olga Bahníková, onkoložka věnující se karcinomu prsu MDRr. Martina Zimovjanová za Novartis a gynekoložka MUDr. Martina Novotná, která jako zástupkyně sítě klinik Reprofit hovořila o budoucnosti reprodukčního zdraví. Reprofit zároveň návštěvníkům summitu poskytl konzultace v této citlivé oblasti. Aesthetology nabídla dermatologické poradenství spolu s představením kosmetických bestsellerů značky AQ Skin Solutions. A Novartis zúčastněné seznámil s projektem Bellis zaměřeným na důležitou a často opomíjenou prevenci
rakoviny prsu.
Značka Lancôme zajistila perfektní líčení všech speakerů na konferenci, zároveň si v partnerské zóně připravila lounge, kde mohli návštěvníci podstoupit analýzu pleti a nechat si doporučit vhodnou skin care rutinu nebo odstín make-upu přímo na míru. Přitom si mohli také prohlédnout nejnovější beauty produkty a vychytávky. V diskuzním panelu Budoucnost krásy spolu s Pavlínou pořízkovou vystoupila Lucie Kozák, brand bussiness ředitelka L'Oréal Professionnel & Kérastase. L’Oréal Professionnel se také postaral o vlasy speakerů, v partnerské zóně pak nabídl návštěvníkům
styling vlasů, představil produktové novinky a připravil si také soutěžní kvíz o ceny. AOMU na stánku v partnerské zóně milovníkům vůní představilo své inhalační tyčinky se 100% přírodními esenciálními oleji i
limitovanou edici vůně Vogue CS. Na návštěvníky pak od 13 hodin čekal také exkluzivní aroma workshop s aromopsycholožkou Kateřinou Melenovou, v rámci kterého se mohli účastníci dozvědět víc o účincích esenciálních olejů a jejich správném používání.
Autenticita, obrana a ženská síla na Vogue Summit 2025
Budoucnost patří ženám – a pokud ne přímo jim, rozhodně v ní budou mít silnější slovo, než tomu bylo doposud. i proto se významnou součástí programu konference staly inspirativní, silné, ženské příběhy. O síle českého talentu, který se dokázal prosadit i za hranicemi, mluvily topmodelka
Eva Herzigová a sklářská designérka Hana Vopravilová. O tom, jak na to, aby se česká minulost nestala budoucností, promluvili diplomat, právník a politolog Jakub Landovský, scenárista, režisér a herec
Jiří Mádl a herečka
Antonie Formanová. O budoucnosti přírody, jednom z největších a nejdůležitějších témat současného světa, diskutovali odborná poradkyně v oblasti
udržitelnosti a lidských práv Zahra Afshar ze společnosti Ahmad Tea spolu s Danem Besedou, COO značky AOMU.
Kdo nám pomohl s organizací konference Vogue Summit: FutureMadeCZ?
Letošní ročník Vogue Summit s titulem FutureMadeCZ proběhl v Cubex Centrum Praha. Jedinečný moderní prostor spojuje vysoce kvalitní technické zázemí s moderní estetikou, zároveň splňuje nejpřísnější environmentální standardy. O kompletní občerstvení se postarala společnost
InCatering, která se pyšní důrazem na udržitelnost a moderním pojetím cateringů; návštěvníci konference tak mohli během dne ochutnat i vegetariánské pokrmy. Vzpruhu v podobě lahodné
kávy zajistilo Nespresso, v jehož stánku byly k dispozici ikonické směsi, ale i nové chutě obohacené vanilkou a pistáciemi. Ze široké nabídky horkých čajů i exkluzivních ledových drinků s ovocem mohli návštěvníci vybírat u stánků Ahmad Tea. Hostesky a promotéry pro konferenci zajistila Petra Šnaidauf se svou agenturou Phenomen Models. Po skončení programu si hosté mohli vychutnat skleničku vína z rodinného bio
vinařství Cibulka.
Květinovou výzdobu zajistilo Kvítí Decor, stylový moderní nábytek na stage a do zázemí speakerů dodala Vitra. Za promo konference na vlnách Radia Fajn a Radia Rock děkujeme společnosti Radiohouse.