Vogue Daily

Stella McCartney se (znovu) pouští do skincare

Britská návrhářka Stella McCartney se opět nechala zlákat do světa beauty. Vedle veganských parfémů v září rozšíří své portfolio o péči o pleť. Co můžeme od této novinky čekat?
Foto: Rich Fury/Getty Images
Stella McCartney
Na začátek nutno podotknout, že nejde o tak převratnou nebo nečekanou novinku. Stella McCartney již jednu vlastní skincare řadu na trh uvedla, a to v roce 2007 pod názvem Care. Designérka, aktivistka za práva zvířat a průkopnice veganství v módě a kosmetice se tentokrát spojila s výzkumnými laboratořemi LVMH a po dvou letech vývoje přichází s řadou minimalistické péče.
Celá řada, kterou pojmenovala jednoduše Stella, obsahuje pouze tři produkty — cleanser, sérum a krém. Zatímco první pokus návrhářky uspět na kosmetické scéně předběhl svou dobu, nyní se zdá být pro McCartney ideální čas. Zákazníci se zajímají o složení, dopad na životní prostředí i sociální podmínky těch, kdo pěstují a sklízejí jednotlivé ingredience. Všechny tyto aspekty její novinka zohledňuje. Navíc tím, že uvádí pouze základní produkty, jde v udržitelnosti dál než mnozí ostatní, kteří zahrnují trh dalšími a dalším výrobky, které s původní myšlenkou jednoduché a zároveň efektivní péče už nemají prakticky nic společného.
Cleanser Reset, sérum Alter-Care a krém Restore cílí na všechny typy pleti, nerozlišuje věk ani pohlaví a vše, co uvnitř najdete, odpovídá zásadám tzv. clean beauty, fair trade a dá se recyklovat. Jednotlivé obaly jsou samozřejmě znovuplnitelné, dokupovat si stačí jen refill. Designérka neslibuje věčné mládí, zázraky přes noc, růžové jednorožce ani světový mír, zaměřuje se čistě na zdravou a zářivou pleť, která stárne přirozeně pomaleji, zůstává pružná a ideálně tónovaná. Ano, tak jednoduché to může být. Viva Stella!