Vogue LeadersVladislav Hypš: Mým pravidlem je jednat otevřeně a transparentně
Vogue Leaders25. 5. 2022
Manažer značky s.Oliver pro Česko a Slovensko vidí budoucnost ve vztahu se zákazníky. Být s nimi ve spojení a naslouchat jejich zpětné vazbě je vedle udržitelného přístupu nejdůležitějším pilířem jeho strategie. Na trh teď plánuje přivést i další progresivní módní značky.
s.Oliver je jen jedna z mnoha značek pestrého portfolia, se kterým chystáte expandovat na český trh. Které budou další?
Je jisté, že český módní trh brzy obohatíme značkou Comma, která je v zahraničí velmi oblíbená. Pochází z německého Düsseldorfu a příští rok oslaví padesáté výročí. Její sortiment je opravdu pestrý, takže do Česka přinese nové alternativy pohodlného, a přitom rafinovaného stylu. Comma se vyznačuje vysoce kvalitním materiálem a smyslem pro detail. Což je odpovědné i k životnímu prostředí, protože tohle oblečení vydrží řadu sezon. Dál hledáme další příležitosti pro řadu Q/S by s.Oliver, ale i pro naše další značky, jako je například Liebeskind Berlin, jež nabízí nadčasové kabelky a doplňky.
Co nového to klientům v Česku přinese?
Rozmanitost a moderní přístup. Díky novým značkám rozšiřujeme naši cílovou skupinu, a tak vlastně vedeme módní dialog se stále větší skupinou lidí, která nám pomáhá se díky zpětné vazbě zdokonalovat. V tomto roce jsme například otevřeli další outlet v Karviné. Pomohlo nám i otevření mono prodejny značky Q/S by s.Oliver v Kolíně, jedná se o první svého druhu v Evropě a cílí zejména na mladší klientelu. Otevřeli jsme také obchod v OC Palladium Praha, který vychází z nejaktuálnějšího konceptu. V druhé polovině roku plánujeme otevřít dru- hou prodejnu v Brně, ale expandujeme i na Slovensku. V tomto roce budeme na Slovensku otevírat tři nové obchody, z toho dva s.Oliver a jednu prodejnu Comma, která bude první svého druhu na Slovensku.
Jak si v rámci expanze hlídáte fair play?
Mým pravidlem, kterého se držím už celé roky, je vždy s partnery jednat otevřeně a transparentně. Naše partnery nečekají žádná nepříjemná překvapení ani rány pod pás. Snažíme se vždy o vzájemný kompromis. Cílem je oboustranně prospěšná spolupráce a bezproblémové fungování.
Co pro vás fair play v byznysu obecně znamená?
Dodržování pravidel smluvené spolupráce všech zúčastněných stran, tedy dodavatelů, pronajímatelů, zaměstnanců a třetích stran. Všichni musí hned od začátku chápat, oč nám jde, co chceme, ale i co jim nabízíme.
Mění situaci fair play v byznysu aktuální společenské problémy – pandemie nebo válka?
Řekl bych, že současné dění ji naopak pozitivně akceleruje. Pod vlivem aktuálních událostí si asi každý z nás mnohem intenzivněji uvědomuje, jak je důležité cítit, že všichni v našem okolí jednají férově a důvěryhodně.
Aktuální vydání + Vogue Leaders
149 Kč / 5.59 €
Koupit: