NovinkyVítej do rodiny, Vogue Singapore
Klára Crew23. 9. 2020
Když v polovině ledna obletěla svět zpráva, že se chystá další, už sedmadvacátá edice magazínu Vogue, nikdo ještě netušil, jak moc se vše kolem nás změní.
Koronavirová opatření byla u nás zavedená v březnu, v Singapuru o měsíc později a v současné době je ve druhé fázi uvolňování přijatých pravidel. Přípravu prvního vydaní a uvedení na trh tak neměl tým pod vedením šéfredaktora Normana Tana ani v nejmenším jednoduché.
„Když jsme začali v březnu a dubnu jednat s různými značkami, vše ještě vypadalo pozitivně, nikdo v té době nevěděl, jak dalekosáhlé následky bude pandemie mít. V průběhu příprav však začaly být rozpočty inzerentů snižovány a vše bylo ještě náročnější. V době uzávěrky na konci srpna jsme byli příjemně překvapeni, že se nám podařilo splnit cíle a překonat naše očekávání. Jsme opravdu vděční, že nás inzerenti podpořili,“
popisuje Norman Tan.
Velmi složité je v dnešní době i plánování a organizace fotoshootů (cestování stále podléhá velmi přísným pravidlům), logistika nikdy nebyla komplikovanější. Vogue Singapore se i přesto představila hned třemi obálkami se třemi různými cover stars – japonskou herečkou
Nanou Komatsu, singapurskou modelkou
Diyou Prabhakar a čínskou supermodelkou
Ju Xiaowen.
Norman Tan
slibuje, že se s redakcí zaměří na důležitá témata jak na světové, tak lokální úrovni. „V této bezprecedentní době musí Vogue využít svou sílu k osvětě a musí se zaměřit na kritické problémy, které nyní naši společnost ovlivňují. Stěžejní je vést diskuze o tom, jak může móda pomoci k pozitivním změnám a jaký vliv může mít.“
Singapurská edice chce být aktivní hlavně v online světě, účty na
Instagramu a
Facebooku byly spuštěny už na začátku srpna.
„Sociální média jsou naší tváří, kterou ukazujeme světu. Vzhledem k velikosti a populaci Singapuru získá více lidí povědomí o tom, na jakých základech Vogue stojí a co přináší,“
říká Norman Tan.
Na instagramovém účtu tak již nyní můžete najít hashtag #VogueSingaporeInBloom, který představil vizuální motiv edice a jejího uvedení na trh – speciálně vytvořenou orchidej s názvem
Vanda Vogue Singapore.
Prostřednictvím vzkazů s názvem
Fashion the Future zase známé osobnosti módního světa (například
Aerin Lauder, Donatella Versace, Jeremy Scott, Jonathan Anderson, Lucia Pica, Marc Jacobs, Pierpaolo Piccioli, Victoria Beckham atd.) novou Vogue vítají a vyjadřují jí podporu.
Pod hashtagem #VogueSingaporeTakesOff najdete sérii tří videí natočených na ikonických místech Singapuru.
Singapurská Vogue také s pomocí umělkyně Christiny Wörner vytvořila speciální filtr inspirovaný Vanda Vogue orchidejí.
Vzhledem k současné situaci nebylo možné uvedení na trh podpořit a oslavit eventem, místo toho Vogue Singapore představuje
Vogue Studio, v rámci nějž se uskuteční i konference pod názvem
Jak technologie utváří budoucnost vedená Normanem Tanem a Annou Wintour.
Módní magazín bude mít také filantropický přesah – organizace
Vogue Foundation podpoří lokální talenty z různých oborů.