Vogue Daily

Připraveni na návrat

Srpen právě skončil a nálada tak trochu připomíná nedělní podvečer, tedy čas chystání se na další období. Fenomén la rentrée sice výslovně zná jen francouzština, ale pocity s ním spojené se dotýkají úplně každého. Připravte se s námi na návrat do školy i do práce. 

Září je nový leden

První podzimní měsíc všechna fitness centra a jógová studia vyhlížejí druhý nápor nových nebo vracejících se klientů. Je to totiž období, kdy druhou šanci dostávají předsevzetí i přání. Podporuje je ještě stále dobré počasí a to, že je první zářijový den spojen se začátkem nového školního nebo akademického roku. Takovou příležitost by byla velká škoda nechat ležet ladem. Využijte čerstvou energii a všechna svá předsevzetí si sepište. Vyčistíte si hlavu, z představ vytvoříte plány a můžete se pustit do konkrétních cílů a výzev. Psaní rukou je navíc posilovnou pro mozek, protože usnadňuje zapamatování a zlepšuje soustředění. Hodit se vám k tomu bude nový zápisník, třeba Montblanc nebo Moleskine

První krok

Každý velký plán je především dobrodružství a cesta. A ta, jak známo, vždy začíná prvním krokem. A k tomu se hodí pohodlné obutí. Doba, kdy byly do kanceláří povinné podpatky, je už naštěstí dávno pryč. Takže si je užijte jen tehdy, pokud na ně budete mít opravdu náladu nebo si je vyžádá slavnostnější příležitost. K plánování a návratu do podzimního rytmu se skvěle hodí baleríny, které proslavila Brigitte Bardot nebo Audrey Hepburn. Ladí také ke zcela nepostradatelným bílým tílkům a topům, pro které ještě minimálně do listopadu černé roláky nebudou konkurencí. Zářijové počasí navíc nahrává tomu, pokud už nějakou dobu pomýšlíte na barefoot variantu a zatím jste nenašli odvahu. České značky se těmi světovými nenechávají zahanbit, novou barefoot kolekci představí například Ahinsa a o klasické baleríny nedávno rozšířila sortiment také firma Vasky.  

Něco krásného

Korunou krásy je úsměv, ale korunou líčení jednoznačně rtěnka. Zdobila se jí už Kleopatra a žádný jiný beauty produkt si nenašel cestu až do učebnic ekonomie. Takzvaný lipstick efekt popisuje snahu se i v období krizí a nedostatků potěšit luxusní drobností. Rtěnka úspory nezruinuje a sebevědomí přitom dodá na rozdávání. Novinku s názvem Bold nedávno uvedla značka Yves Saint Laurent. Obsahuje olej z červeného papaveru, který rty zklidňuje a hydratuje, a hroznový olej s antioxidačními účinky. Klasikou je pak znovuplnitelná Addict od Dior. Je zdobená perletí, takže oslníte pokaždé, už když ji vytáhnete z kabelky.