Vůně

Jo Malone vytvořila kolekci vůní Zara

Po ohlášení spolupráce mezi Victorií Beckham a Augustinem Baderem přichází další nečekané spojení. Legendární Jo Malone ve spolupráci se španělským módním řetězcem Zara představuje osm nových vůní. 
Britská parfémářka Joanne Lesley Malone, známá jako Jo Malone, slaví další výrazný milník ve své kariéře. Nejdřív nás naučila, že vůně nemusí být komplikované v přezdobených flakonech a že místo nicneříkajících názvů je dobré rovnou napsat, jaké ingredience můžete čekat. Z kosmetičky, co míchala pleťové oleje doma v kuchyni, se stala ikonou a jednou z nejvýraznějších influencerek v době, kdy toto slovo ještě ani nikdo neznal.
Bez vzdělání v oboru parfémů ovlivnila voňavý svět jako málokdo před ní i po ní. Po pěti letech od otevření prvního butiku uzavřela v roce 1999 kontrakt s Leonardem Lauderem a svou firmu prodala koncernu Estée Lauder. Díky tomu mohla své produkty dostat mezi největší hráče a nové trhy. Z její už tak úspěšné kolínské Lime Basil & Mandarin se stal světový bestseller a mít doma svíčky a difuzéry s jejím jménem začalo patřit k pravidlům vybraného vkusu. 
První kolekce vůní Zara Emotions
Po odchodu z Jo Malone London si založila novou značku Jo Loves, se kterou dál pokračuje ve své původní vizi jednoduchých vůní, svíček a tělových produktů inspirovaných vzpomínkami a chvílemi, kdy se sama cítila nejšťastnější. Právě Jo Loves oslovil řetězec Zara, aby pro ně Jo vytvořila novou kolekci Zara Emotions. „Naše první kolekce vychází z globálního dědictví obou značek. Použila jsem ingredience, které miluji už mnoho let,“ uvedla Jo v tiskovém prohlášení. „Každou vůni jsem vytvořila tak, abych zdůraznila její osobnost a mohla vyprávět svůj příběh. Doufám, že se první řada bude líbit, je plná fantazie a umění.“
Kolekce není jen jednorázová akce, Zara podle Evy Lopez, ředitelky Zara Cosmetics, chce redefinovat celý obchodní model vůní. „Je to začátek dlouhodobého partnerství s Jo Loves. V příštím roce přidáme svíčky a parfémované štětce, které Jo již představila v rámci své značky.“
Každá z osmi unisexových vůní stojí 599 korun za 90 ml, k dispozici jsou i menší balení 40 a 10 ml, nebo velký sběratelský box s ucelenou kolekcí. Kterou začít? Záleží na vaší momentální náladě. Vetiver Pamplemousse evokuje čistě vypranou bílou košili, Waterlily Tea Dress je o vzorovaných vintage šatech a jazzu, Tubereuse Noir o smyslnosti a lesku. Zatímco Fleur d'Oranger vás zavede na královskou oslavu a Amalfi Sunray je pomyslnou letenkou na prosluněné italské pobřeží uprostřed léta, Fleur de Patchouli se hodí na dny, kdy vám dochází inspirace, a Bohemian Bluebells má za úkol probudit nespoutanou stránku; Jo se v tomto případě nechala inspirovat Monetem, Picassem a Klimtem. Nebo co třeba začít Ebony Wood, vůní svobody?