Make-upJediná hodina dějepisu, během které neusnete nudou
Josef Šlaich18. 9. 2018
Art meets beauty. Gucci way.
Značka Gucci všechny překvapila novým instagramovým účtem
@guccibeauty věnovaným umění, kráse a kultuře. Příspěvky doprovází krátké popisky autorů a kritiků hodnotících díla z nejrůznějších úhlů pohledu. Každý den si tak můžete vychutnat malou lekci z historie zábavnou formou.
Prvních 24 fotek zobrazuje vše od tajemstvím ověnčené krásy japonských gejš, mladé Egypťanky s výraznými šperky až po neznámé členy evropského dvora. Dále zde najdete portréty věhlasných francouzských malířů ze soukromých sbírek, galerií a renomovaných muzeí, jako je londýnský Tate nebo MoMA v New Yorku.
Doplněné titulky k příspěvkům poskytují trochu více informací o časovém období v němž byl každý kus vytvořen a upozorňují na konkrétní aspekty týkající se krásy - červené rty, kudrnaté vlasy nebo porcelánově bílou pleť .
Na oficiálním webu
Gucci najdete jednoduché a výstižné vyjádření. "Krása představuje ideál každého místa a období; styl, který umělec chtěl zachovat. Někdy to znamenalo vyčesané vlasy, jako v Alžbětinské Anglii, ale může to být i jednoduchá blůza z portrétu roku 1876, kterou zvěčnil malíř Felipe Santiago Gutierrez, jeden z prvních mexických umělců."
Nová platforma pro prezentaci parfémů a beauty produktů rozhodně nevypadá, jako klasický reklamní účet konkurence, ale připomíná spíš malé umělecké dílo a zachycuje vizi kreativního ředitele Gucci, Alessandra Michella. Bravo!