Make-up

Valentino představí vlastní make-up kolekci

Valentino byl až do dnešního dne jedním z posledních velkých módních domů bez vlastní make-up kolekce. To se už za pár týdnů změní, Maison dnes oznámil uvedení řady Valentino Beauty Make-up.
Foto: Valentino
Před dvěma lety podepsal legendární módní dům smlouvu s koncernem L'Oréal a bylo jasné, že pouze u vůní spolupráce neskončí. První vzájemný projekt, vůně Valentino Voce Viva s Lady Gaga v roli globální tváře, zaznamenal globální úspěch. Dnes Valentino na Business of Fashion oznámil uvedení ucelené řady líčidel, které propojí svět haute couture a krásy. Kreativní ředitel Pierpaolo Piccioli, který se na projektu osobně podílel, uvedl, že se celá značka zaměří na inkluzivní estetiku, kde emoce, sny a individualita hrají zásadní roli.
Make-up řada bude vycházet z DNA římské značky a má být oslavou sebevyjádření, jedinečnosti, experimentování a extravagance. Na co se konkrétně můžeme těšit? Multifunkční produkty přinášející do líčení maximum svobody. Kompletní řada bude obsahovat mj. make-up ve 40 odstínech, 50 odstínů rtěnek a celou řadu líčidel na oči. Všechny rtěnky a paletky budou znovunaplnitelné, jednotlivé textury bude možné vzájemně kombinovat. 
Pierpaolo Piccioli se poprvé postavil za fotoaparát a sám nafotil reklamní kampaň se 16 tvářemi, které znáte z přehlídek Valentino, ale nejde pouze o modelky. „Krása je demokratická. Dívám se na každou osobnost jako na individualitu, na její jedinečnost. Krása je ladnost. Ladnost je něco, co nemůžete popsat slovy, musíte ji vnímat. Krása je něco, co ve mně probouzí emoce. Je to vzájemné spojení.“ Pilířem bude ikonická červená, jedinečný odstín, který proslavil Valentina a stal se pro italský dům typickým. 
Rosso Valentino 22 a další produkty značka poprvé představí 31. května 2021 v rámci pop-up store v londýnském obchodním době Selfridges. Celosvětový prodej značně v srpnu letošního roku. Do Česka dorazí ucelená kolekce v únoru 2022 a bude k dostání jak v obchodě, tak on-line. Slovenští zákazníci si ji budou moci koupit výhradně on-line.