Vogue Daily


Francouzský šarm na české půdě
Jan Boublík29. 10. 2024
V romantickém prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy odehrála akce, která propojila fanoušky značky Peugeot s jejími ambasadory. Akce nazvaná Piknik Peugeot nabídla nejen možnost setkat se se známými osobnostmi, ale také zážitek ve francouzském duchu, který zahrnoval vše od pikniku s delikatesami až po turnaj v pétanque.

Foto: Peugeot
Projekt měl za cíl propojit komunitu značky Peugeot skrze soutěž na sociálních sítích. Na jaře letošního roku měli fanoušci šanci vyhrát den strávený po boku známých ambasadorů. Mezi těmito šťastnými vítězi se ocitlo dvanáct soutěžících, kteří se na konci léta mohli těšit na setkání s hvězdami z různých oborů. Na akci se sešli například zpěvák Adam Mišík, operní pěvkyně Andrea Kalivodová, herec Radim Fiala, šéfkuchař Ondřej Molina a jezdec rallye David Štefan.
Každý ambasador přivezl na místo dva výherce v luxusním voze Peugeot, čímž se celé setkání neslo v elegantním stylu, doplněné o zážitky, které značku propojují s francouzským l’art de vivre. Piknik na dekách, degustace francouzských dobrot a zápasy v pétanque byly součástí programu. Nešlo jen o oslavu automobilové značky, ale o společný zážitek, který přinesl pohodu a blízkost mezi ambasadory a jejich fanoušky.
Pro Peugeot byla akce příležitostí posílit svou image a předvést své vozy v akci. Adam Mišík například představil elektrický model Peugeot e-2008 a dokázal svým fanouškům, že život s elektrickým autem může být nejen ekologický, ale i stylový a zábavný. Marketingová ředitelka Jiřina Nováková zdůraznila, že akce přinesla nejen nové propojení se zákazníky, ale i posílila francouzský duch značky, který spojuje eleganci, zážitky a inovace.


1 / 4
Foto: Peugeot
Vogue
Doporučuje

Vogue Leaders
Chirurg, který posouvá hranice. Příběhy z operačního světa Jiřího Froňka
Šárka Drbohlavová4. 12. 2025
Móda
Doteky Liběny Rochové. Jedinečná módní výstava, kterou si nesmíte nechat ujít
Danica Kovářová4. 12. 2025
Nehty
