Vogue DailyFrancouzský šarm na české půdě
Jan Boublík29. 10. 2024
V romantickém prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy odehrála akce, která propojila fanoušky značky Peugeot s jejími ambasadory. Akce nazvaná Piknik Peugeot nabídla nejen možnost setkat se se známými osobnostmi, ale také zážitek ve francouzském duchu, který zahrnoval vše od pikniku s delikatesami až po turnaj v pétanque.
Projekt měl za cíl propojit komunitu značky
Peugeot skrze soutěž na sociálních sítích. Na jaře letošního roku měli fanoušci šanci vyhrát den strávený po boku známých ambasadorů. Mezi těmito šťastnými vítězi se ocitlo dvanáct soutěžících, kteří se na konci léta mohli těšit na setkání s hvězdami z různých oborů. Na akci se sešli například zpěvák Adam Mišík, operní pěvkyně Andrea Kalivodová, herec Radim Fiala, šéfkuchař Ondřej Molina a jezdec rallye David Štefan.
Každý ambasador přivezl na místo dva výherce v luxusním voze
Peugeot, čímž se celé setkání neslo v elegantním stylu, doplněné o zážitky, které značku propojují s francouzským l’art de vivre. Piknik na dekách, degustace francouzských dobrot a zápasy v pétanque byly součástí programu. Nešlo jen o oslavu automobilové značky, ale o společný zážitek, který přinesl pohodu a blízkost mezi ambasadory a jejich fanoušky.
Pro
Peugeot byla akce příležitostí posílit svou image a předvést své vozy v akci. Adam Mišík například představil elektrický model
Peugeot e-2008 a dokázal svým fanouškům, že život s elektrickým autem může být nejen ekologický, ale i stylový a zábavný. Marketingová ředitelka Jiřina Nováková zdůraznila, že akce přinesla nejen nové propojení se zákazníky, ale i posílila francouzský duch značky, který spojuje eleganci, zážitky a inovace.