DoplňkyTik tak, tik tak. Kolik je hodin? Čtvrt na G
Cindy Kerberová18. 6. 2019
Pozdrav beze slov. Přivítání i loučení. Začátek schůzky i stvrzení vzájemné domluvy. Jednoduché gesto, které o vás a vašem protějšku prozradí víc než vyšperkovaný životopis. Podání ruky říká ještě něco – jaký máte smysl pro detaily a styl.
Foto: Ari Marcopoulos pro Gucci
Po čtyřech letech, co vládne Alessandro Michele módnímu domu Gucci, se zaměřil na hodinky. Nejdřív na veletrhu Baselworld představit novou řadu unisexových Grip a nyní ve spolupráci s fotografem Ari Marcopoulosem uvádí novou kampaň, kde hlavní roli hrají hodinky a podání ruky.
Fotografie vyprávějí příběh charismatického lídra na cestách, jak se zdraví se svými příznivci. Poznávacím znamením jsou právě nové hodinky Gucci. Model Grip si zapamatujete na první pohled, čtvercové pouzdro se zaoblenými rohy zdobí nenápadné logo italské značky a tři okénka s bílými rotujících disky zobrazující hodiny, minuty a datum. Inspirací byl svět skateboardistů, pohání je quartzový strojek a na výběr máte ze dvou možností. Buď sáhnete po pouzdru z oceli, nebo model zasazený v oceli pozlacené PVD.
Stejně jako Michelova oděvní tvorba i hodinky zcela stírají hranice mezi dámským a mužským světem. Nosit je může kdokoliv, netřeba se zaškatulkovávat.
Foto: Ari Marcopoulos pro Gucci
Foto: Ari Marcopoulos pro Gucci
Foto: Ari Marcopoulos pro Gucci
Druhou hvězdou kampaně je G-Timeless Automatic, v současné době si ho můžete pořídit v desítkách možných designů a velkým množstvím motivů. Od těch s klasickým číselníkem přes včely, kočičí hlavy, jahody až po hvězdičky i úplně minimalistický ciferník pouze s logem. Novinkou je model z ocelového pouzdra s černým onyxovým číselníkem s včelami a ocelovým náramkem a varianta ocelového pouzdra se zlatou přezkou, číselníkem z modrého lapisu s včelkami a řemínkem z ještěrčí kůže.