Doplňky

Gucci představuje Blondie, kabelku, která je už teď must-have doplňkem

Nejdřív byla Jackie, pak Diana a teď přichází Blondie. Nová hvězda z dílen Gucci, kterou budete chtít nosit 24/7. 
Foto: Angelo Pennetta/Gucci
Gucci Blondie
Poprvé se objevila na přehlídce Love Parade v Los Angeles, kde ji Alessandro Michelle zařadil do dlouhé řady doplňků. Na přehlídce na hradě Castel del Monte v Apulii ji už pár vybraných hostů mělo v ruce, z pohledu na street style a červený koberec na aktuálně probíhajícím filmovém festivalu v Cannes je jasné, že módní dům Gucci může do svého seznamu zásadních kabelek zařadit novou položku –⁠ Blondie
Její design vychází z návrhů, které Michele našel v archivu z roku 1971. Ústřední motivem je písmeno G, výrazné, zaoblené a přinášející další důkaz toho, že současný kreativní ředitel je skutečným mistrem v překlenování času a spojování různých dekád do stylu určujícího současnost. Stejně jako plno dalších kreací, které během svého působení updatoval a inovoval, i Blondie je chameleon. Pořadně jiná a přitom snadno rozpoznatelná mezi eklektickým stylingem přehlídek a kampaní. 
Foto: archiv Gucci
Anne Hathaway s kabelkou Gucci Blondie v Cannes
Foto: archiv Gucci
Elle Fanning s kabelkou Gucci Blondie v Cannes
Foto: archiv Gucci
Jeremy Harris s kabelkou Gucci Blondie v Cannes
Aktuálně je k dostání ve dvou velikostech –⁠ malá a střední. Tím výběr nekončí. Jak můžete vidět v reklamní kampani, kterou módní dům dnes představil, nebo na fotkách z Cannes, kabelka má mnoho podob. Dá se nosit v ruce, přes rameno i jako cross-body messenger nebo psaníčko. U mini varianty se dají měnit řetízky a popruhy a barvy? Nekonečné. První verze kabelky, která má ambice zařadit se mezi nadčasové klasiky v portfoliu Gucci, se vyrábí z kůže, plátna s potiskem loga a semiše.
Právě ze semiše byla i původní Blondie z přelomu 60. a 70. let, kterou zdobilo zlaté logo. Malou kabelku byste našli ve skicářích z let 1969 až 1973. Byla to právě ona, kterou stojí za patentem, který si módní dům podal v roce 1971 u Ministerstva průmyslu a obchodu. O rok později se zlatý kovový dekorativní doplněk GG stal ochrannou známkou. Vintage Blondie je i součástí projektu Gucci Vault, digitálního concept storu, který značka spustila v loňském roce. 
Kampaň na Blondie vznikla v New Yorku pod uměleckým vedením Christophera Simmondse. Fotograf Angelo Pennetta vytvořil vizuální milostný dopis americké metropoli, která stejně jako Gucci nikdy nespí. Reportážní styl fotografií v sobě kombinuje idylickou nostalgii a turbuletní současnost.