Celebrity

Tyra Banks opět na place s kolegyněmi z Victoria's Secret: Nikdy nepřestávejte snít

I když je značka Skims na trhu teprve tři roky, od začátku ji zná celý svět, hlavně díky jejím provokativním, chytrým a až nostalgickým reklamám. Příkladem je i nová kampaň s bývalými supermodelkami Victoria's Secret: Tyrou Banks, Heidi Klum, Alessandrou Ambrosio a Candice Swanepoel. Ty všechny se znovu setkávají na snímcích fotografů Sandyho Kima a Grega Walese a do svého klanu přibírají i Kim Kardashian, zakladatelku značky Skims. Jaká atmosféra v zákulisí panovala a jaké to bylo vrátit se po letech ke spodnímu prádlu? 
Tyra Banks je supermodelkou, které se ovšem daří hned na několika frontách; před lety na sebe upozornila přelomovou reality show America's Next Top Model, je úspěšnou producentkou, autorkou, podnikatelkou a stala se vůbec prvním andílkem Victoria's Secret s tmavou pletí. I v osmačtyřiceti letech z Tyry sálá zdravé sebevědomí, které by jí mohly dnešní celebrity závidět...

Kdo může za to, že se stala jednou z tváří kampaně Skims? 

Oslovila mě samotná Kim. O kampani jsme spolu vedly dlouhý, hluboký telefonický hovor. Této ženy si vážím už delší dobu, hlavně obdivuju její obchodní um. Ovšem po tomto telefonátu můj respekt k ní ještě vzrostl. Kim se zmínila o radách do života, které dostávala od své matky a které ji dostaly, tam, kde je. Šlo o tytéž věci, které mi do hlavy vštěpovala moje maminka. Už dlouho jsem nedělala kampaň na spodní prádlo, ale po rozhovoru s Kim  nebylo nejmenších pochyb. Souhlasila jsem!

Slabost pro stahovací spodní prádlo

Fandím všemu, co pomáhá ženám cítit se sebevědomě a báječně. Za svoji kariéru jsem při mnoha příležitostech nosila stahovací spodní prádlo, jindy jsem volila styl au naturel, ale nejlepší na tom je, že mám možnost volby. Obdivuji Kim za to, že ze stahovacího prádla udělala sexy módní záležitost. Já osobně jsem si oblíbila hlavně body, které jsem měla na sobě během focení. Nosila jsem ho ale i po něm a nosím ho dodnes. Skvěle vypadá třeba pod sakem. A nemůžu si vychválit braletku Crossover, je tak pohodlná! Nemá kostice, což je pro mě většinou nutnost, a přesto úžasně sedí. Nosím ji nejraději doma.

Návrat do dob, kdy byla andílkem Victoria's Secret...

Jako andílek jsem zažila spoustu poprvé. Třeba to, že mě najali coby vůbec první nositelku tmavé pleti. A bylo to na deset let. Když jsem v roce 2005 skončila, tehdy jsem prádlo předváděla naposledy. Byla jsem připravená na další kapitolu. Soustředila jsem se na televizní produkci a moderování, ale sem tam mě přepadla taková nostalgie, stesk po tom minulém — a Kim to vycítila. Není lehké dát dohromady skupinku tak kultovních modelek. Všechny jsme tak zaneprázdněné životem, cestováním, prací a... všechny jsme teď mámy! Příležitost spolupracovat s ikonickými kolegyněmi supermodelkami se naskytne jen zřídka, takže jsem neváhala. Bylo to fakt výjimečné. 

O bývalých kolegyních a beignetkách

Kim se podařilo vybudovat jedno z nejkrásnějších studií, v jakém jsem kdy fotila. Barvy laděné do zemitých tónů tam navozují pohodovou a útulnou atmosféru. S Heidi Klum jsem sdílela stejnou šatnu. Zbožňuji ji, a mimochodem, je pořád na roztrhání! Neustále jsem jí brala jídlo ze stolu s občerstvením, protože si objednávala lepší věci než já. Také jsem byla nadšená ze spolupráce s Candice, nikdy předtím jsme se na jednom place nepotkaly. A Alessandra Ambrosio vypadá stejně, jako když jsem já odcházela do důchodu. Vlastně je teď podle mě ještě krásnější. Navíc tým Skims pracuje na 100 %. Vše bylo perfektně zorganizované. Dokonce byla na místě kamera na dronu, aby dělala záběry z výšky! Také jsme měli catering s beignetkami Christiana Millana. Pro někoho byly tyhle dobroty dosud nepoznané, takže jsem je zasvětila. Druhý den ráno měl můj syn beignety z focení k snídani (a maminka si jich, samozřejmě, ukradla pár pro sebe).

Gurmánská zmrzlina jako nový projekt

Většinu času mi zabírá moje zmrzlinářská firma SMiZE Cream. O značku je obrovský zájem v zahraničí, takže neustále cestujeme, abychom expandovali. Pracujeme na uvedení veganských příchutí a prodejen. Tváří značky je fiktivní hrdinka jménem DJ Splitz, babička, která pracuje za mixážním pultem. Inspiraci jsem pro ni objevila ve své vlastní mámě, jejíž energie a elán se zcela vymykají jejímu skutečnému věku. Vychovala mě tak, abych nikdy nepřestala snít — a SMiZE Cream je přesně o tom. Aby se lidem plnily sny. Jsme zmrzlinářská společnost, která podněcuje, abyste v životě sáhli po mnohem větším soustu než jen lžičce zmrzliny.

Proč je skvělé být jiný...  

Tři roky jsem přednášela na Stanfordské obchodní škole a první věc, kterou jsem svým studentům vždy řekla, bylo, aby byli odlišní, protože právě to je to nejlepší. Značka Skims je přesným ztělesněním tohoto ideálu. Sálá to z jejích produktů, kdykoliv je nosím anebo vidím, jak se prodávají. Jsem hrdá na to, že jsem se mohla podílet na její kampani. Kim, děkuji ti za ten srdceryvný hovor, který jsme spolu o této kampani na začátku vedly. Měla jsi pravdu...