MódaCo skrývá opuštěný dům v kampani Alexander McQueen SS20
Alexander Bel24. 1. 2020
Ještě neutichly recenze na poslední milánskou přehlídku pánske kolekce Alexander McQueen a značka už otevírá další kapitolu. Představujeme nejnovější kampaň na sezonu jaro/léto 2020. Foto: Courtesy of Alexander McQueen
Foto: Courtesy of Alexander McQueen
Foto: Courtesy of Alexander McQueen
Kreativní ředitelka značky Sarah Burton spolu s modelkami Vivien Solari, Felice Noordhoff, Imaan Hammam a fotografem Jamiem Hawkesworthem vyrazili do opuštěného domu u moře na severu Anglie, aby představili svou vizi moderní ženy. „Líbí se mi také nápad, že lidé mají čas na sebe, potkávají se, baví a společně vytvářejí něco unikátního. A tomu pomáhá i móda. Krejčovství nabízí možnost vrátit se zpátky k manuální práci, která občas pomáhá duši najít klid a mír,“ říká Burton.
Foto: Courtesy of Alexander McQueen
Jedním z klíčových bodů v kampani SS20 se stávají brýle. „Oči říkají pravdu, mohou vyprávět vlastní příběh.“ Tato myšlenka je úzce propojená s ideologií značky, která víc přemýšlí o duši a o síle, která se skrývá uvnitř každé ženy.
Dalším už klasickým rukopisem Alexandera McQueena jsou kabelky s masivními ozdobami. V nové sezoně však mají jiné provedení. Jsou ušité z bílé nebo černé prošívané kůže, spona a popruh jsou pak z pozlacené mosazi. Designérka přiznává, že tentokrát hledala inspiraci v koňských stájích.
Foto: Courtesy of Alexander McQueen
Foto: Courtesy of Alexander McQueen
V nové kolekci je patrné, že Sarah Burton úspěšně pokračuje v implementaci své vlastní estetiky, přitom však zůstává věrná odkazu legendárního návrháře. „Lee Alexander McQueen bude vždy podstatnou součástí toho, kdo jsem, součástí mého tvořivého já, protože jsem vyrůstala s jeho vírou a kreativitou,“
prozradila v exkluzivním rozhovoru pro Vogue.