Vůně


Vášeň nyní voní po hruškách a jasmínu a je skvělou volbou na podzim
Cindy Kerberová14. 9. 2024
Sì Passione od Giorgio Armani přichází se staronovým názvem, ale ve zbrusu nové podobě, s novou tváří, emocemi a vzkazem, který ocení zejména Gen Z, ale nejen ta.

Foto: Viktoryia Vaitusionak for Vogue CS
Vůně vášně voní po hruškách a jasmínu
Itálie. Tahle země je zdrojem pro ty nejlepší ingredience, nejvyšší kvalitu a samozřejmě styl, na jehož podobě se významnou měrou podílí Giorgio Armani. Mistr, žijící legenda, perfekcionista s dokonalým vkusem. Přestože jeho módní impérium se dá bez přehánění přirovnat k velikosti Římské říše v dobách největšího rozmachu, není produkt, který by on sám osobně neschválil, ať už jde o knoflíčky na saku, odstín kůže na sedačku, nebo beauty přípravky nesoucí jeho jméno. To také bude bezesporu tajemství úspěchu Armani. Podívejme se jen na jeho parfémové portfolio a v něm na hit posledních jedenácti let. Řada Sì se stala jednou z nejprodávanějších vůní na světě. Určitě i vy najdete ve svém okolí a rodině někoho, kdo si ji zamiloval a nosí. První Sì v béžově zlatavém flakonu se objevilo na trhu roku 2013 a znamenalo masivní oživení zájmu o chypré vůně. Svůj podíl na tom má jistě i dlouholetá tvář vůně Cate Blanchett. Letos se rodina Sì rozrůstá o další flanker, který vám svým názvem sice bude povědomý, ale jeho vůně, stejně jako tvář nové rozhodně jsou.

Foto: Armani
Řekněte Sì
Sì Passione Intense. Jméno, které byste si měli zapamatovat. Když se bavíme o Sì, bavíme se o kombinaci černého rybízu a vanilky, u Sì Passione Intense je nově hruška a velmi elegantní jasmín. Ty spolu s dřevitými tóny v základu dají vůní příjemnou hřejivost. Představte si měkoučký kašmírový svetr (samozřejmě od Armaniho), to je Sì Passione Intense. Komfortní, easy-to-wear, elegantní, ale zároveň smyslné pohlazení, které ve vás automaticky vzbudí výraznou emoční reakci.
Parfemářka Julie Massé (ta je mj. autorkou předchozí verze Sì Passione Intense z roku 2020) ji popisuje jako „čirou vášeň“ a o vzájemné kombinaci ingrediencí říká, že „evokují pocit slané kůže, která vibruje emocemi“. Ty umocňuje temně rudý a samozřejmě doplnitelný flakon s ombré efektem. Protože jde o verzi eau de parfum intense, vůně je výraznější a déletrvající než ostatní verze Sì Passione. Ale paradoxně je také jiskřivější a má v sobě výraznější energický náboj díky úvodním tónům zmiňované hrušky a také lehce kořeněného bergamotu. Santalové dřevo v samotném základu spolu s bourbonskou vanilkou si mozek automaticky spojuje s pocitem bezpečí a pohodlí.

Foto: Armani
Intenzivní prohlášení nové generace
Sì Passione Intense potvrzuje trend a zájem po mnohem intenzivnějších vůních, které rezonují zejména mezi mladšími generacemi. Na ty také novinka cílí i s pomocí tváře kampaně, která nový parfém doprovází. Oscarová superstar a módní ikona Cate Blanchett, která nadále zůstává tváří Armani, propaguje novinku Sadie Sink. Skvělá volba už jen pro její výrok: „Když jste mladší, vášeň se nedá předstírat.“ Armani měl opět šťastnou ruku, když výraznou představitel Gen Z obsadil do hlavní role podzimní kampaně. Hvězda seriálu Stranger Things a filmu Velryba, kde zazářila po boku excelentního Brendana Frasera, vnáší do kampaně a emocí kolem novinky autenticitu, bezprostřednost a uvolněnou, velmi přirozenou eleganci.
Jaká tedy je nová Sì Passione Intense? Květinová. Ambrová. Ovocná. Ale i dřevitá. A především dynamická. Na každém se rozvoní jinak, a přitom zůstává dobře rozpoznatelná. Své nositele zahalí do hřejivé, lehce pikantní aury. Padne jako sako od Armani a přináší stejné emoce posilující sebevědomí. #VogueApproved
Video: Viktoryia Vaitusionak
Kreativní koncept: Jan Boublík
Beauty Director: Cindy Kerberová
Modelka: Nela (Elite Prague)
Make-up a vlasy: Lucie Janků
Produkce: Monina Nevrlá
Kreativní koncept: Jan Boublík
Beauty Director: Cindy Kerberová
Modelka: Nela (Elite Prague)
Make-up a vlasy: Lucie Janků
Produkce: Monina Nevrlá
Článek vznikl ve spolupráci s Armani Beauty.
Vogue



