Vůně

Charlize Theron a zlatá ikona s novou image

Před 19 lety se na scéně objevil parfém, který změnil vše. Vyhlásil konec lehkých, vzdušných vůní a odstartoval trend výrazných, třpytivých parfémů. V nejnovější kampani se opět Charlize Theron koupe ve zlatě, ale něco je jinak.
V režii Romaina Gavrase módní dům Dior představuje novou kampaň s oscarovou herečkou Charlize Theron v hlavní roli. Ve společnosti dalších zlatých krásek v šatech od Marie Grazie Chiuri vychází ze zlaté koupele ve zlatých orientálních lázních. I když jste si mysleli, že kampaň na J’Adore nemůže být třpytivější, ani opulentnější, tak může. Film zdůrazňuje empowerment žen a kromě nečekaného spojení Theron – Gavron – West přináší jednu zásadní změnu. 
Ikonický flakon J’Adore prošel proměnou. Na první pohled sice nenápadnou, ale přesto zásadní. Patříte-li mezi sběratele ikonických vůní, tento update vám udělá radost, protože hned máte o důvod navíc si nový kousek pořídit do své sbírky. Flakon má sytější zlatavý odstín a na spodním lemu uzávěru přibyla vlnovka, která se objevila vloni na lahvičce J'Adore L'Or

Vogue atd.

J’Adore namíchala v roce 1999 francouzská parfemářka Calice Becker s důrazem na jasmín sambac, růže, pižma a švestky. První tváří byla modelka Carmen Kass. Po ní modelka Tiiu Kuik a od roku 2004 jednu z nejprodávanějších vůní současnosti reprezentuje Charlize Theron, kterou na kampaně fotil Nick Knight a Jean-Baptiste Mondino. Ve stejném roce vznikla limitované edice s dominantními tóny břečťanu, orchideje a fialek. K původní Eau de Parfum přibyla Eau de Toilette, Extrait de Parfum, J’Adore in Joy, J’Adore L’Absolu, J’Adore L’Or, J’Adore Lumiere EdT, Touche de Parfum a plno dalších variant. Autorem většiny z nich je François Demachy, současný in-house parfemář. 

Pohled do backstage 

Nová kampaň J'Adore