Péče

Vše, co jste chtěli vědět o nové skincare řadě od Rihanny

Rok poté, co si Rihanna nechala patentovat ochrannou známku Fenty Skin, konečně přichází první informace o dlouho očekávané péči o pleť.
Foto: Mark Ganzon/Getty Images for Fenty Beauty
Fenty Beauty Artistry and Beauty Talk, Rihanna ve spolupráci ze značkou Sephora, září 2018, Dubaj
Když se na scéně v roce 2017 objevila Fenty Beauty, způsobila díky čtyřiceti odstínům make-upu opravdovou revoluci a jen během prvních 40 dnů na trhu dosáhla neuvěřitelného obratu 100 milionů dolarů. Od té doby je pro každou větší značku široká škála barev a diverzita v kampaních prakticky nutností. Vzhledem k velkému úspěchu jsme zvědaví, zda RiRi nastaví laťku vysoko i tentokrát.

Na které produkty se můžeme těšit?

Stejně jako při uvedení Fenty Beauty je většina informací přísně střeženým tajemstvím. Zatím tedy ani není jasné, jaké produkty budou k dostání. Na základě prvního videa na instagramovém účtu Fenty Skin si však můžeme leccos odvodit. V něm Rihanna jako první krok používá něco, co vypadá jako krémová čisticí pěna. Po opláchnutí následuje toner, který pomalu vtiskává do pleti. 
Finálním přípravkem je nejspíš lehký krém. Jednu pumpičku dává do dlaní a masíruje si obličej. Něco málo se můžeme dozvědět také z oficiální žádosti o registraci ochranné známky Fenty Skin, která zmiňuje pět produktů: Buff Rider (peeling?), Instant Reset (cleanser?), Fat Water (toner?), Flash Nap (sérum?) a Hydra Vizor (krém?). Pokud budou minimálně stejně skvělé jako její dekorativní kosmetika, máme se na co těšit.

Kdy bude k dostání?

Od 31. července exkluzivně na FentySkin.com. Rihanna svým nedočkavým fanouškům umožní nakoupit o den dříve. Stačí se zaregistrovat zde a 29. července obdržíte odkaz umožňující prioritní vstup. 

Pro koho je Fenty Skin určená?

Rihanna myslela na všechny. Když se jí jeden z fanoušků prostřednictvím zprávy na Twitteru zeptal, jestli bude řada určená i pro muže, rychle potvrdila, že produkty Fenty Skin jsou unisex. Dokazuje to i krátký reklamní spot, kde se objevili Asap Rocky a Lil Nas. 
Motto je jasné: The New Culture Of Skincare.