AdvertorialEnergie, barvy a udržitelnost: Jak bude vypadat váš šatník letošní jaro?
22. 4. 2022
Co byste si vzali na sebe, kdyby vám v oblékání byla inspirací láska, romantika, a to ve všech svých podobách? Láska jeden k druhému, k sobě samému, k planetě i k tomu, co si oblékáte. Realita těchto předpokladů je na dosah, protože nyní značka H&M uvede už pátou kolekci z úspěšného udržitelného konceptu Innovation Stories. Poutavé módní kousky přináší jemné, ale zároveň svůdné střihy, které jsou vyrobené s opětovně použitými, recyklovanými materiály, které mají nízký dopad na životní prostředí.
A že je na co se těšit, napovídají hlasy těch, kteří už kampaň viděli, ba co víc, měli šanci se jí dotknout. „Nová kolekce Cherish Waste Story je skutečně velmi originální,“ hovoří Slavomíra Barnová, Head of Communication H&M pro ČR a SK. „Je to mix různých stylů, a přesto se jednotlivé kousky dají krásně kombinovat. A navíc jsou velmi pohodlné. Mně se nejvíce líbí oversize kabát s originálním, srdíčkovým gepardím vzorem. Ale nádherné je také svůdné spodní prádlo a růžovo-červený krajkový top. No a must have kouskem jsou pro mě jednoznačně sluneční brýle!“
Udržitelná od hlavy až k patě
Kolekce kombinuje odvážné siluety s nejmodernějšími inovativními, udržitelnými, či odpadovými materiály, a vytváří nádherné a originální módní kousky. Některé materiály se v kolekci H&M vyskytují po prvýkrát. Je to například MIRUM®- rostlinná kůže vyrobena z čistě rostlinných vláken, rostlinného oleje a minerálů, recyklované hedvábí a AirCarbon - bio materiál vyrobený přírodními mikroorganizmy, které využívají vzduch a uhlík ze skleníkových plynů, které by se jinak dostali do atmosféry. Hlavními kousky celé kolekce jsou šaty, vyrobené z recyklovaného polyesteru. Nejvýraznějšími jsou růžové společenské šaty ve tvaru srdce. Pozornost ale určitě zaujmou bledomodré tylové mini šaty či růžové pletené šaty s trny. Recyklované hedvábí je použito na růžové košili s volánovým lemem, zatím co boty a náramek s trny jsou z rostlinné kůže MIRUM®. Náhrdelník a kamínkové náušnice mají přívěšek černé srdce vyrobené z materiálu AirCarbon.
Pošlete to dál se vzkazem
„Designerský tým chtěl vytvořit kolekci o lásce, intimitě a spojení. A to nejenom mezi lidmi navzájem, ale také s našimi módními kousky, ke kterým si vytváříme často velmi intimní vztah. Kolekce byla navržena tak, aby umožnila člověku ukázat své skutečné já a vyjádřit svoje hodnoty. A to také i prostřednictvím materiálů, které bojují se znečisťováním životního prostředí. A až lidem tyto kousky oblečení nebo doplňky věnují všechnu lásku, kterou mohly, odevzdají je s osobním vzkazem někomu dalšímu,“ vysvětluje Ella Soccorsi, koncept designérka H&M.
Kampaň, kterou nafotil fotograf Rafael Pavarotti, zachycuje mladistvou energii kolekce. Styling, bohatý na odvážné kombinace, připravil světoznámý stylista Ibrahim Kamara. Kaleidoskopickou atmosféru vytvořil Ibby Njoya, set designer, který je známy svými originálními propojeními módy, uměni, barev a tance. Průvodní film, v režii Alberta Moyu, oslavuje jedinečné a živé okamžiky lásky, od prvních motýlů v břiše až po nostalgické, blednoucí vzpomínky.
Co je koncept H&M Innovation Stories?
Pokud se ještě neznáte, pojďme si jej rychle představit. Koncept H&M Innovation Stories byl uvedený začátkem roku 2021. Přináší limitované kolekce, které se zaměřují na využívání inovativních a udržitelných materiálů, technologií a výrobních procesů. Nejnovější kolekce, „Cherish Waste Story“, přináší tkaniny, které recyklují odpad. Proměňují jej na něco žádoucí, módní kousky, kterých si budete navždy vážit.
Kolekce Cherish Waste Story, bude dostupná na hm.com od 21. dubna. TIP VOGUE CS:
Nakupujte tak, aby to bylo výhodné pro planetu, ale i pro vás. Staňte se členy H&M klubu a užívejte si výhod, co vám členství nabízí.
Speciální výhodné nabídky pro členy – 10% sleva na celý první nákup, 60korunový slevový voucher za každých nasbíraných 2000 bodů, speciální ceny pro členy na vybrané produkty
Udržitelnost – za udržitelné volby získají členové Conscious body, které se sčítají s dalšími body a získávají za ně výhody – vlastní taška 50 bodů, recyklace oblečení 100 bodů, položky s označením Conscious – extra body
Vše k dispozici na jednom místě v aplikaci – členská karta, objednávky, elektronické účtenky