Vogue Planet

Za Pandorou až do Los Angeles

Horký konec srpna, snová metropole Los Angeles, kde na celebrity můžete narazit ve frontě na kávu nebo při nákupech na Melrose Avenue, a v neposlední řadě i růžové pozvání na představení nové kolekce podzim/zima od šperkařské značky Pandora. #DreamCombination, která se proměnila v oslavu diverzity, lásky a otevřenosti, kde Vogue CS nemohla chybět. 
Foto: Pandora
„Zamyslete se nad tím, co milujete, máte to? Tak to z vás dělá toho, kým jste,“ prohlašuje dánská šperkařská značka, která si za 37 let své existence našla fanoušky ve více než 100 zemích na 6 světových kontinentech. Většina z nás si Pandoru asociuje s přívěsky nejrůznějších motivů a oblibě se těší především u mladších zákazníků, kteří každé Vánoce stojí nekonečné fronty před obchody v nákupních centrech. 
Jaké hodnoty vyznává a co od dnešních značek právě tato #GenZ očekává, se snaží pochopit i designéři Francesco Terzo a Alessandro Filippo Ficarelli, kteří s novou kolekcí pomáhají Pandoru posunout k unisex stylu, otevřenosti a rebelství. 
„Chceme zákazníky inspirovat a nechat je projevit svou osobnost. Hlavní inspirací pro poslední kolekci byla říše divů, místo, kde se potkávají tradice značky s vizí nositele našich šperků, kterému chceme dodat sílu, aby se nebál projevit, co nebo koho miluje.“
Foto: Pandora
V duchu těchto hodnot se neslo i představení nové kolekce v Los Angeles. U slavnostního oběda a večerní party se k redaktorům a influencerům z celého světa připojily i nové múzy značky, modelky Larsen Thompson, Halima Aden a Georgia May Jagger, která je zároveň cover star zářijového vydání Vogue CS, herečka Nathalie Emmanuel, fotografka Margaret Zhang a umělkyně Tasya van Ree. 
Foto: Pandora
Hlavním dress codem bylo motto A Splash of Pink. Proto se hosté oblékli do nejrůznějších odstínů růžové a své outfity doplnili kousky z nové kolekce Pandora – například novým náhrdelníkovým přívěskem Pandora Moments O, který lze zdobit stejně jako klasický náramek, nebo doplňky s motivy dubových listů, žaludů a hub ve zlatých a stříbrných odstínech. 
Foto: Pandora
Slogan #WhatDoYouLove doprovázel hosty na každém kroku. Od pozvánky přes dekorace v hotelovém pokoji historického hotelu The NoMad, kde byli hosté ubytovaní, růžovou stěnu se vzkazy po velký nápis na #StreetOfLoves, dějiště večerní party, kterou značka Pandora společně s umělkyní, aktivistkou a absolventkou prestižního Pratt Institute C. Finley, proměnila v pouliční street art galerii s muraly, které oslavovaly ženskou sílu a nezávislost. 
„Pandora je o inkluzivitě, snaze dát lidem prostor projevit vášně a to, co milují. Chceme, aby si značku oblíbili lidé všech národností bez ohledu na věk, orientaci nebo velikost těla,“ prozradil nám během rozhovoru ředitel značky Stephen Fairchild. 
A my nemůžeme odporovat. Vogue CS approves! 
Ve spolupráci s  Pandora.