Vogue Leaders

Crystal Vinisse Thomas: Moje práce je sen, který se neustále plní

Crystal Vinisse Thomas řídí strategii nejen nového pražského hotelu Andaz, ale celé skupiny Hyatt. Hotel na pražském Senovážném náměstí propojuje místní legendy, historii města a inovativní přístup k hotelovým službám. 

Andaz je prvním hotelem skupiny Hyatt v Praze, čím je výjimečný? 

Když jsem začala pro Hyatt pracovat, říkala jsem si, jak je možné, že ještě nemáme hotel v Praze. Spousta mých kolegyň a kolegů v Česku ještě nikdy nebyla. A naopak, když jsme přijímali první zaměstnance tady, ti zase neznali Andaz. Jsem opravdu ráda, že tohle se mění. Učíme se od sebe navzájem. První krok, když se chystá nový hotel, je samozřejmě dobře poznat místní trh a komunity. Proto jsem tady a proto se ještě mnohokrát vrátím. Budujeme hotel na místě, které má svou vlastní historii, býval Cukrovarnickým palácem a později bankou. Je památkově chráněný, hodně prvků zůstalo původních. V designu hotelu se promítají pražské legendy a můžete tu  přespat třeba v apartmá Adiny Mandlové. 

Všechny značky v rámci skupiny Hyatt deklarují podporu místním komunitám. Co to obnáší v případě hotelu Andaz v Praze? 

Spolupracujeme s designovými školami, podporujeme místní byznys. Velkou součástí Andaz je propojování komunit okolo hotelu s tím, co se děje uvnitř. Nejenže inspirujeme návštěvníky, aby objevovali město, ale také se do něj sami vypravujeme. Značka je sice globální, ale v každé zemi je specifická. Včetně stylu, který je vyladěný podle destinace. Je zakomponovaný do lokální kultury. Andaz má respekt k místním kulturám a komunitám ve svém DNA. Skutečně oceňujeme to, co destinace nabízí, nesnažíme se to pouze využít, ale také něco nabídnout. Náš marketing vychází z dané země, proto stavíme na spolupráci s místními dodavateli. Naše restaurace vaří především z místních surovin. Příběhy spojené se zemí, kde se hotel nachází, u nás nejsou jen kulisami, ony opravdu ožívají. 
Řídím svěřené značky s vášní, profesionálně a s vizí.

Čím je specifická Praha? 

Praha má kouzlo. Vlastně ji ani moc nefotím, jsem fascinovaná přítomným okamžikem. Odrazy světel na Vltavě na Karlově mostě se nedají vyfotit ani popsat slovy. Prostě to musíte zažít. Nenavštěvuji turistické památky, nejprve vždy vyrazím do ulic a nechávám je na sebe působit. Tak poznávám město, objevuji ho. Cestuji sama, ale setkávám se s místními. Zažívám to, co nelze nalézt v průvodci. A taky mě baví nakupování, od místních návrhářů a designérů. Inspiruji se uměním, módou a designem místa, kde právě pobývám. Zážitky se rodí z autentického poznávání toho, jak lidé v dané lokalitě žijí. Cestování by mělo člověka ovlivnit, naučit ho něco o místě, kudy prošel, nějak se podepsat na životním stylu. Jsem vášnivá cestovatelka; moje práce je sen, který se neustále plní. Dostala jsem možnost si hrát a přitom se profesně rozvíjet, to bych přála každému. Když vedu pracovní pohovory, vždy hledám lidi, kteří cítí stejné nadšení. Korporátní svět přináší vlastní výzvy, ale když si člověk dokáže najít důvody k nadšení, přináší také neuvěřitelné příležitosti. 

Co říkáte na aktuální situaci? 

Cítím se všemi, kterých se válka dotýká. Žila jsem v Evropě několik let a mám tady přátele. To, co se děje, je prostě strašné. I když by se lidem v USA mohla zdát válka daleko, je přece jen blízko, pokud jde o lidské osudy a sounáležitost. Následky ponese celý svět. Všichni jsme spojeni. Všichni se musíme podporovat. Také tady v hotelu pracují lidé z Ukrajiny, kteří přemýšlejí, jestli zůstat, nebo se vrátit domů. Snaží se komunikovat se svými rodinami a pomáhají těm, kteří sem přicházejí. A čím více příběhů konkrétních lidí poslouchám, tím více osobní se to celé stává. Ovlivňuje to i cestování jako takové, hotely zaznamenávají zrušené rezervace, především od hostů z USA nebo Velké Británie. Doufám, že to celé brzy skončí. Nejen kvůli cestování. Po té dlouhé době, kdy jsme byli omezeni pandemií, by bylo fajn nejen svobodně cestovat, ale moci se uvolnit a bavit. 
Péče o lidi je součástí všeho, co v hotelu děláme.

Je to pro nový hotel velká výzva? 

To je slabý výraz. Ale pokračujeme. Cestování nekončí. Snažíme se vytvořit bezpečné místo, kam se hosté budou rádi vracet. Vyvažujeme mez tím, co je bezpečné a co je možné. Péče o lidi je součástí všeho, co v hotelu děláme. Je jí mnohem víc, než jsem zažila kdekoliv jinde ve své předchozí kariéře. Vedení hotelu Andaz je silné a empatické, kolegyně a kolegové tady mají veškerou podporu, kterou potřebují. 
Foto: Andaz Prague
Crystal Vinisse Thomas

Je ještě možné, abychom se někdy vrátili k tomu, jaký byl svět před třemi lety? 

Už bychom se neměli chtít vracet, jdeme kupředu. Pandemie a válka nás změnily. Neznamená to kupříkladu cestovat s většími obavami, ale s větším respektem, otevřenýma očima a snahou učit se ze všeho a ode všech. Pro mě osobně to třeba znamená, že se setkávám s různými lidmi po světě, kteří jsou aktuálním děním nějak ovlivněni, a naslouchám ji. Jejich zkušenosti jsou jiné než mé vlastní. To je to, co mě posouvá vpřed. Je to autentické. Mění se i samotná podstata cestovního ruchu, dříve byl více transakční. Teď je zaměřený na osobní péči a podporu. Každá naše značka to dělá různými způsoby, ale všechny mají klienty na prvním místě. 

Budujete také vlastní značku, dá se to propojovat? 

Myslím, že to, co přináším skupině Hyatt já osobně, je, že každý den dávám své práci ze sebe úplně vše, nejsem jiná v práci a doma, jsem to stále já. Když dokážu sdílet nadšení pro Andaz a další naše značky, lidé to cítí a jsou vtaženi do dění. Stanou se součástí našeho příběhu, který se píše v jejich městě. V mém případě se moje práce a můj vlastní brand prolínají. Řídím svěřené značky s vášní, profesionálně a s vizí. Kdyby o mně mluvili různí lidé, chci, aby vždy zmiňovali mou energii a nadšení. Aby říkali: je úžasná, zábavná a autentická. 
Crystal Vinisse Thomas řídí lifestylové a luxusní značky společnosti Hyatt Hotels Corp, včetně Park Hyatt, Thompson, Alila, Andaz, Hyatt Centric a Caption by Hyatt, a řídí strategii a vizi stále rostoucího portfolia skupiny, mezi jejíž nejnovější přírůstky patří hotel Andaz v Praze na Senovážném náměstí. Je absolventkou hoteliérství Cornellovy univerzity, má řadu let zkušeností v cestovním ruchu a současně rozvíjí vlastní značku jako expertka na storytelling a brandbuilding. Pokud se zrovna nezdokonaluje v degustaci vína a whisky, vyhledává nezapomenutelné zážitky z cest. Miluje zpěv a Oprah.
Přidejte se k Vogue Leaders na LinkedIn.