Vogue Daily

Logomania with Vogue CS: Odpovězte na otázku a získejte unikátní mikinu!

Jeho poslání je zcela jasné: musí se otisknout do paměti a vyvolávat silné emoce, které si jasně a okamžitě spojíte se značkou, již zastupuje. Vytvořit dobré logo je věda, umění a tak trochu magie. Dobře je to poznat, když ho necháte žít vlastním životem. Třeba na jednobarevném podkladu v podobě měkké a poddajné mikiny. VOGUE CS podléhá logománii a představuje osm unikátů, které navíc můžete v soutěžích na Vogue.cz získat i vy.

Vogue 

Historie Vogue se píše od roku 1892, kdy časopis začal vycházet jako týdeník. Původně byl název časopisu na obálce dílem ilustrátora, který zrovna titulní stranu tvořil – číslo od čísla se tedy tvář publikace měnila. V druhé půlce čtyřicátých let začala Vogue experimentovat s různými druhy písem, patkových i bezpatkových, ale i nadále pracovala také s ilustracemi. Až v roce 1955 se ustálila podoba, kterou známe dodnes: velká písmena vyvedená písmem Didot, které je pojmenované po uznávaných tiskařích, vydavatelích a typografech Pierrovi a Firminovi Didotových působících ve Francii v osmnáctém a devatenáctém století, bývá proto spojované s neoklasicismem a osvícenstvím.
Juraj: kalhoty a košile, obojí KUZMARKT. Eliška: šaty, 2ND DAY (prodává Zalando); boty, NA-KD (prodává Zalando); náušnice, TIFFANY & CO.

Westfield

Společnost založená v padesátých letech minulého století je ve své vizuální komunikaci neobyčejně konzistentní – výrazný červený logotyp s historizujícím písmem, které čerpá z gotické tradice, používá po celou svou existenci. Posiluje dojem zavedeného podniku s dobrou pověstí.
Značka Westfield se etablovala jako síť ikonických obchodních center v USA a ve Velké Británii, v roce 2019 se pak poprvé představila také zákazníkům v Evropě, včetně České republiky. Westfield Chodov se stal jednou z jejích evropských vlajkových lodí mezi nákupními centry, která posouvají zážitky z každodenního nakupování na zcela novou úroveň a uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Westfield Chodov má nadstandardně pestré portfolio obchodů, kaváren a restaurací a je zároveň největším nákupním centrem v Česku. Klade důraz na udržitelnost a prostřednictvím své dlouhodobé iniciativy Průvodce udržitelnými nákupy, jehož ambasadorkou je módní návrhářka a slow fashion terapeutka Kamila Vodochodská, edukuje a inspiruje zákazníky. Centrum je zároveň držitelem prestižní certifikace udržitelnosti budov BREEAM In­‑Use.
Od 23. září do 23. října bude v prostorách Westfield Chodov probíhat výstava mikin z Vogue Art Project, všechny designy si tak budete moct prohlédnout osobně v 1. patře naproti obchodu COS.
Boty, DIOR; plavky, KUZMARKT; náramek a náhrdelník, obojí TIFFANY & CO.

Škoda

Okřídlený šíp se k mladoboleslavské automobilce váže už odnepaměti a nejinak tomu bude i v nadcházející éře, kdy se český výrobce vydává vstříc elektromobilní budoucnosti. Právě v rámci transformace totiž představila Škoda Auto novou identitu, jejíž součástí je i evoluce známého loga. A symbolem změny pro nadcházející desetiletí je i prvně čistě elektrické SUV Škoda Enyaq iV včetně její varianty Coupé. A jaká je?
Vychází z klasického modelu Enyaq iV a zaujme výrazným designem, jehož dominantou jsou mimo jiné až 21palcová kola a elegantní svažující se linie střechy. Ta kromě stylu přispívá i k perfektnímu obtékání vzduchu kolem karoserie a má pozitivní vliv na dojezd elektromobilu. Špičková aerodynamika znamená, že Enyaq Coupé iV je vůz vždy tichý a komfortní, přitom umí nabídnout i skvělou dynamiku. Obzvlášť to platí pro provedení Enyaq Coupé RS iV, které je s 220 kW nejvýkonnějším sériovým vozem značky Škoda všech dob. Provedení RS láká kromě dynamiky i na stan- dardní pohon všech kol nebo osvětlenou přední masku Crystal Face. A exkluzivně je k dostání v zelené barvě Mamba Green.
Kalhoty a rolák, obojí KUZMARKT; boty, DIOR MEN; náhrdelník, TIFFANY & CO.

Persil

Asi jen málokdo ví, že známé červené logo Persil bylo původně černé s oblým patkovým písmem – takhle tomu bylo až do roku 1930. Ale jak se měnil samotný výrobek, proměnilo se i logo: ve třicátých letech se součástí stala charakteristická červená barva, tehdy ještě v podobě kruhu. Od šedesátých let pak začalo logo připomínat podobu, v jaké Persil známe dnes – s červeným tučným bezpatkovým písmem na bílém podkladu.
Prací prostředky Persil jsou šetrné nejen k vašemu prádlu, ale i k planetě. Složení obsahuje 92 % biologicky odbouratelných složek. (Vztahuje se na organické složky/Podle OECD 301/302.) Postarají se o vaše prádlo – pronikají hluboko do vláken pro hygienické odstranění skvrn, mají aktivní svěží účinek a udržují pocit čerstvě vypraného prádla. To vše při zajištění péče o vlákna, ochrany tkanin před žmolky a zachování zářivého jasu. Složky jsou účinné při praní ve studené vodě, od 20 °C, čímž pomáhají šetřit energii. Pro čistší svět jsou prací prostředky dodávané ve 100% recyklovatelném obalu.
Košile, DIOR MEN; náhrdelníky, obojí TIFFANY & CO.

Oslo Skin Lab

Když logo Oslo Skin Lab před šesti lety vznikalo, cíl byl jasný – aby bylo jasné, že jde o nejdůvěryhodnějšího hráče v kategorii kosmetických doplňků stravy. Aby vyjadřovalo bezpečnost a profesionálnost a zároveň v sobě neslo severské kořeny značky i jednoduchost, na které ve svém přístupu k péči o pleť staví. Výsledkem je čistý tvar s nadčasovou estetikou.
Oslo Skin Lab byla založena v roce 2017. Severský původ značky znamená přírodní a autentický přístup k životu a kráse. Zakladatelka Cecilie Nordstrøm věří, že lze pleť podpořit v tom, aby si pomohla sama. Jejím cílem je vyvíjet produkty, které vyhovují všem typům pleti a jsou pro všechny, kdo si myslí, že snaha o krásnou pleť stojí za to, a to nehledě na věk. Oslo Skin Lab věří v holistický přístup ke kráse – krásná pleť začíná uvnitř. Produkty proto obsahují velmi pečlivě vybrané ingredience, které jsou jednoduché, bezpečné a přitom účinné. Přípravky Oslo Skin Lab doplňují a podporují každodenní ošetření a jsou základem efektivní a celostní péče o pleť. Hitový kolagenový prášek The Solution™, změnil pravidelnou péči o pleť mnoha žen po celé Evropě díky snadnému, účinnému a multifunkčnímu přístupu ke kráse – jde o minimalistickou péči o pleť v té nejlepší formě.
Top a kalhoty, obojí KUZMARKT; náušnice a náhrdelníky, obojí TIFFANY & CO.

Ferrero Rocher

Od roku 1982, kdy oblíbená čokoládová pralinka pro kouzelné okamžiky spatřila světlo světa, se logo Ferrero Rocher příliš nezměnilo. Z logotypu tvořeného patkovým písmem se stala ikona, kterou rozpoznají miliony lidí po celém světě. A nikoho asi nepřekvapí, že základní barvou loga je hnědá v barvě čokolády.
Čokoládové pralinky Ferrero Rocher se nyní po létě opět vracejí na pulty obchodů. Znovu si tak můžete vychutnat dokonalé spojení mléčné čokolády a lískových oříšků. Pro společnost Ferrero je kvalita a čerstvost vždy na prvním místě. Vysoké teploty během letních měsíců by mohly narušit mimořádnou kvalitu čokoládových pralinek, proto je firma kaž­dé léto stahuje z prodeje. Může tak zaručit, že si zachovají svou jedinečnou chuť i vzhled.
Ferrero také pracuje na svém závazku, aby do roku 2025 byly všechny obaly jejích produktů opětovně použitelné, recyklovatelné nebo kompostovatelné. Jedním z kroků je i nová recyklovatelná krabička Ferrero Rocher. U krabičky pro 16 pralinek je nyní o 40 % méně plastu, u větší pro 30 pralinek o 38 % méně. Uhlíková stopa je až o 30 % nižší. Pokud krabičku správně zrecyklujete nebo ji dále využijete v domácnosti, její uhlíková stopa se oproti původnímu obalu sníží až o 70 %.
Džíny, CALVIN KLEIN.

Vichy

Logotyp dermokosmetické značky Vichy byl vždy minimalistický, bez zbytečných okrasných elementů, pouze jednoduchá typografie. Odráží to, co za značkou stojí – věda, výzkum, minimalistické, a přitom účinné složení a především termální voda z města Vichy, které se nachází ve vulkanické oblasti v srdci Francie. Platí to od doby, kdy značku v roce 1931 založil Dr. Prosper Haller. A součástí loga je také francouzské slovo „laboratoires“, které podtrhuje, že všechny produkty Vichy procházejí dlouholetým výzkumem, vývojem, vznikají ve spolupráci s dermatology a vědci.
Cílem laboratoří Vichy je doprovázet ženy i muže v každé jejich životní etapě a umožnit pokožce podpořit její zdraví a krásu. Laboratoře Vichy proto nabízejí expertní péči od akné až po období menopauzy. A to včetně problémů s lupy, které mají vliv nejen na sebevědomí, ale také omezují při výběru oblečení, vzhledem k jejich viditelnosti především na tmavých barvách. Řada šamponů Dercos od Vichy je značkou č. 1 doporučovanou českými dermatology proti lupům a vypadávaní vlasů.* Odstraňuje až 100 % viditelných lupů** a obsahuje technologii Selenium DS, která pomáhá udržovat mikrobiom vlasové pokožky.*** Řada Dercos poskytuje šestitýdenní antirecidivní účinek. ****
Eliška: náhrdelníky, TIFFANY & CO. Juraj: kalhoty, KUZMARKT.

APART

Umění a šperky k sobě neodmyslitelně patří. Právě umění se stalo inspirací také při tvorbě logotypu a názvu značky Apart – skládá se z počátečních písmen jmen zakladatelů, Adama a Piotra, a slova art – umění. Volba písma i jeho jednoduchost vystihují vášeň pro krásné věci a cit pro detail, díky nimž Apart již řadu let úspěšně vyrábí okouzlující šperky.
Historie značky sahá až do sedmdesátých let a dnes patří mezi lídry v oblasti prodeje šperků a hodinek ve střední Evropě. Apart získal řadu významných ocenění za špičkovou kvalitu, dokonalý zákaznický servis a výjimečnou prestiž.
Šperky a hodinky jsou podle značky Apart tou nejkrásnější ozdobou, která podtrhuje půvab ženy a charisma muže. Při tvorbě produktů se vždy řídí mottem „z lásky ke kráse“. Nabídka zahrnuje nejen módní šperky ze stříbra a zlata za velice příznivé ceny, ale také luxusní produkty zdobené diamanty a spoustu stylových hodinek, které uspokojí i náročné klienty. Nezapomíná však ani na nejmenší zákazníky – děti se mohou těšit na stovky šperků a hodinek s oblíbenými motivy. Apart se také pyšní jedinečnou kolekcí snubních prstenů, které se stanou nádherným symbolem vaší společné cesty životem.
Košile a kalhoty, obojí KUZMARKT.

Shu Uemura Art of Hair

Japonská estetika nenabízí prostor pro okázalost a nadbytečné prvky. Logo vlasové péče a stylingu Shu Uemura Art of Hair je tvořené jednoduchým logotypem z bezpatkového písma – čistota a jednoduchost designu jdou ruku v ruce s filozofií značky, která stojí na myšlence, že méně je více. V prostých tazích jej doprovází také japonský ideogram slova „umění“.
Shu Uemura Art of Hair vám nabízí možnost poodhalit tajemství dokonalých vlasů japonských gejš a poznat pečující rituály pro silné a lesklé vlasy. Inspirací vám může být pečující rituál ju­‑su­‑ru neboli posilování vlasů koupelí v rýžové vodě, jehož účinky přináší posilující sprej s obsahem rýžových extraktů Izumi tonic.
Juraj: kalhoty, DIOR MEN. Eliška: sukně, DIOR; náhrdelník, TIFFANY & CO.
Foto: Filip Hlad
Creative director: Jan Králíček;
Styling a set design: Zdeněk Marek
Modelka a model: Eliška (PURE MODEL Management) a Juraj (EXIT Model Management)
Make­‑up a vlasy: Hristina Georgievska s produkty Dior, Weleda, Kevin Murphy
Produkce: Kseniya Chudarova