Novinky

3 novinky, co usnadní nové začátky

Bílá – symbol čistoty – přímo svádí k tomu, abychom na svět nahlíželi z lepší perspektivy. Pro novinky z módy i kosmetiky jde přitom nejen o barvu formy. Čistý je výsledek.
Jedno z největších pekel, kterými jsem na základní a střední škole občas musel projít, bylo vysvětlovat vyučující, proč má můj sešit dvaatřicet stran, když se na začátku školního roku řeklo, že jich má mít šedesát. Jak jí říct, že mě máloco vzrušuje jako vyškubnout počmáraný list a mít před sebou čistý, vybízející k tomu popsat ho znovu, jinak, lépe?
Nové začátky prostě vzrušující jsou. A kdo by si je nespojoval s onou minimalismem milovanou nebarvou. Nevím, jak vy, ale já, kdykoliv mám pocit, že začínám znovu, intuitivně se obklopuju bílými věcmi. Nová bílá košile, nové bílé triko, dokonce jsem nedávno v obchodě zvažoval koupi bílých kalhot. „Vzpomeň si, jak hot v nich vypadal Haider Ackermann na přehlídce Dior Men,“ radil mi vnitřní hlas. Nakonec ho bohužel přehlušil jiný vnitřní hlas, velice překvapivě podobný tomu maminčinu („Já ti nevím, Mací, jestli by sis zrovna ty měl kupovat bílé kalhoty.“). Následovala záplava vzpomínek, kdy na sebe kydám zmrzlinu/kečup/vlastně tak nějak cokoliv, co na sebe člověk může vykydnout.
Foto: Christian Vierig (Getty Images)
Haider Ackermann cestou na přehlídku Dior Men
Berte tento článek třeba jako výběr tří novinek v odstínech bílé, s nimiž bude krok do neznáma snazší:
Foto: archiv Van Cleef & Arpels
Parfémová voda Santal Blanc, Van Cleef & Arpels (prodává Fann), EdP 75 ml za 3660 Kč
Vůně je základ. Okamžitě mění naši náladu. A přestože určitě máte svou oblíbenou, na kterou nedáte dopustit celé roky, není vůbec od věci zahnout jí s takovou, k níž se vám zkrátka nepojí žádné vzpomínky. Já si momentálně ujíždím na Santal Blanc, což není alter ego Chantal Poullain, nýbrž nový přírůstek do kolekce parfémových vod od Van Cleef & Arpels. Michel Almairac ji namíchal tak, aby evokovala čistotu a něhu bílé barvy. To se mu povedlo. Kombinace santalového dřeva, mandarinky, mléka z fíků, pižma, fialky a fazolek tonka vytváří hřejivý kabát, ze kterého se mi nechce svlékat.
Foto: archiv Longchamp
Taška Le Pliage, Longchamp x Nendo (prodává Longchamp), info o ceně v obchodě
Poslední verze kultovní tašky Le Pliage od Longchamp. První vznikla už v roce 1993; Philippe Cassegrain se při jejím navrhování nechal inspirovat origami. Tato vzešla ze spolupráce se studiem Nendo, které si dává za cíl budit tzv. „!“ momenty v každodenním životě. Jinými slovy dělá z obyčejného neobyčejné. Nová Le Pliage kopíruje tradiční japonský způsob balení (furoshiki), a tak vyhlíží jako designový prvek, i když ji zrovna máte jen složenou na stole.
Foto: archiv Dermalogica
Čisticí mléko Intensive Moisture Cleanser, Dermalogica (prodává Dermalogica), 295 ml za 1650 Kč
Krémové čisticí mléko Intensive Moisture Cleanser od značky Dermalogica nejenže odstraňuje nečistoty, ale taky vyživuje vyčerpanou pleť. Narovinu – cokoliv, co vám pomůže s jakoukoliv formou vyčerpání, je do nových začátků ideální. Na tomhle novém zázraku je nejvíce sympatická jeho lehkost a šetrnost. Pleť po něm nezůstává suchá, naopak je bezvadně jemná. Cleanser příjemně voní a vypadá hezky v koupelně.