Novinky

Gucci v nové kampani oslavuje začátek éry prêt-à-porter

Angažmá Alessandra Micheleho u Gucci provázejí nesčetné inspirační zdroje. V kampani podzim/zima 2019 ho však neoslovily žádné specifické prvky mytologie či folklóru; tentokrát se zaměřil na začátek éry prêt-à-porter. 
Foto: Glen Luchford pro Gucci
Na snímcích Glena Luchforda se „móda v prêt-à-porter verzi znovu stává hlavním tématem, jako tomu bylo před 30 lety,“ zmiňuje módní dům ke kampani.
#GucciPrêtÀPorter rozvíjí Micheleho kolekci podzim/zima 2019 a také show, která byla uvedena v milánském sídle značky. Módní kritik Vogue Anders Christian Madsen ji přirovnal k „nepřetržitému, neustále narůstajícímu objemu informací a vjemů, které každý den a každou sekundu zažíváme na sociálních sítích.“

Jak ochránit krásu poznání

Sám návrhář komentuje současnou kulturu nestálého sdílení slovy: „Mladá generace by se měla bránit a ochránit sílu a krásu poznání.“ „Osobně se vždy snažím bránit před těmi, kteří chtějí omezovat znalosti a kulturu. Bojím se, že krása mizí; krása znalostí, které jsme získali v průběhu času,“ dodal pro Vogue.
Kampaň podzim/zima 2019 pod uměleckým vedením Christophera Simmondse je aktuální kapitolou Micheleho příběhu u Gucci, ve které chce podněcovat fantazii mimo obrazovky našich telefonů a tabletů. Přesvědčte se v galerii.