Fashion

Iconic Shirt

Módní bible je jen jedna a v Česku a na Slovensku vychází už druhým rokem. Eva Herzigová, Zuzana Čaputová i Pamela Anderson. Michal Pudelka, sestry Dostálkovy i Helena Christensen. Paleta všech našich cover stars a fotografů, stejně jako skladba témat, která hýbala anebo teprve budou hýbat světem, je tak barvitá, jak barvitá je škála využití bílé košile. V našem případě od Dsquared. Nechte ji mluvit za vás. Co na srdci, to na košili.
Bílá košile tvoří jednu z pevných jistot každého šatníku. Navzdory své jednoduchosti je nepřehlédnutelná, díky své jednoduchosti univerzální. Dá se nosit každý den bez ohledu na příležitost. A přestože má tahle jedna věc stovky možných interpretací, v rámci ojedinělého projektu Vogue CS získala hned několik nových podob. K vydání, které v minulosti hledá klíč k lepší budoucnosti, jsme zkrátka nemohli zvolit nic jiného. Máte zájem, aby se některá z košil stala jistotou vašeho šatníku? Stačí soutěžit na Instagramu Vogue Czechoslovakia.

Oslo Skin Lab

Foto: Jakub Straka
Oslo Skin Lab Shirt
Plnohodnotná péče o pleť začíná uvnitř. Kvalita a stav pokožky mají nemalý vliv na to, jak se každý den cítíte. Pozitivní výsledky užívání kolagenu The Solution™ od Oslo Skin Lab jsou ověřeny nezávislými klinickými studiemi. Oslo Skin Lab spolupracuje s vědeckými pracovníky i s odborníky na péči o pleť a hledá alternativy k některým drastickým a invazivním kosmetickým procedurám. V péči o pleť využívá pouze dobře zdokumentované kvalitní složky a suroviny od prověřených dodavatelů, kteří splňují nejen standardy jakosti, ale i správné výrobní procesy a pravidla pro ekologickou udržitelnost.

Pandora

Foto: Jakub Straka
Pandora Shirt
Pandora už dvacet let umožňuje ženám sbírat symbolické přívěsky. Doposud už jich vzniklo více než osm set různých druhů. Každý z nich přitom může mít pro svou nositelku zvláštní význam, připomenout nádherné chvilky a zásadní okamžiky v životě. Pokud je tak můžete nosit neustále při sobě, blízko srdci – podobně jako kapsičku na košili –, můžete si krásné vzpomínky kdykoli znovu připomenout.

Škoda Auto

Foto: Jakub Straka
Škoda Auto Shirt
Kubismus, styl výjimečný svými hranami ostrými jako krystal, patří v architektuře a produktovém designu k českým specifikám. Díla Josefa Gočára, Pavla Janáka a celého výtvarného družstva Artěl zůstávají v řadě ohledů jedinečná. Není divu, že se při hledání inspirace pro svůj nový, taktéž jedinečný vůz ŠKODA inspirovala právě tvarem krystalu. Špičkové elektronické SUV ŠKODA ENYAQ iV proráží pomyslnou bránu do budoucnosti. Je ochutnávkou způsobu jízdy, jemuž patří budoucnost. O auto si napište třeba Ježíškovi. Košili, která s respektem k tradici symbolizuje tuto radikální změnu, si můžete nadělit sami.

Gliss

Foto: Jakub Straka
Gliss Shirt
Smělá otázka: Děláte, co milujete? Protože jestli ne, něco je hodně špatně. Mohlo by se zdát, že značce Gliss jde pouze o to, aby naše vlasy byly zdravé, a tím pádem krásné, ale její mise je daleko komplexnější. Chce, aby její klientela byla především šťastná. Proto neváhala a spojila síly s Vogue k vytvoření bílé košile, jež stejně jako produkty Gliss vždy splní naše očekávání na jedničku, bez ohledu na příležitost, a ušetří tím náš čas, abychom se mohli věnovat tomu, na čem skutečně záleží.

Apart

Foto: Jakub Straka
Apart Shirt
Tak jako je bílá košile klasikou ve světě módy, představují diamantové prsteny Apart klasiku mezi šperky. Jsou totiž symbolem nehynoucí lásky. Jedna z největších šperkařských firem v Evropě myslí především na ty, kdo umí ocenit detail, jemný design a vysoce kvalitní materiály, od zlata přes stříbro až po hi-tech keramiku, které podtrhnou každý drahokam. Je libo safír, smaragd nebo raději rubín? Hádáme, že nakonec stále platí, co zpívala Marilyn Monroe – diamanty jsou nejlepším přítelem každé dívky.

Zalando

Foto: Jakub Straka
Zalando Shirt
Věra Čáslavská se nebála světu během nejsledovanější sportovní události ukázat svůj názor drobným, zato všeříkajícím gestem, jež se zapsalo do historie. Právě proto si ji Zalando vybralo pro košili, která vychází z kampaně pro letošní podzim a zimu a dává každému možnost vyprávět jeho osobní příběh. Přední evropská módní platforma totiž klade důraz na inovaci a interakci se zákazníky. Za dvanáct let od svého založení si získala přízeň 34 milionů. Jaký je její klíč k úspěchu? Naslouchá příběhům svých zákazníků a hledá odpovědi na jejich potřeby.
Foto: Jakub Straka
Vogue Shirt
Foto: Jakub Straka
Creative director: Jan Králíček
Video: Marek Myšička
Styling: Zoltán Tóth
Modelka a model: Mathilde Diep, Ondra Vacek (Clique Models)
Vlasy: Marek Metelka
Make­‑up: Renata Zelinková
Produkce: Petr Dočkal
Asistent fotografa: Ondřej Pelikán
Asistentka produkce: Jozefína Máslová