Móda

Emoce i tradiční odkaz. Bruno Sialelli se stává kreativním ředitelem Lanvin

Lanvin oznámil nástup nového kreativního ředitele. Bruno Sialelli módní dům zaujal především svou osobní vizí, energií a odvahou. Jeho příchod znamená nové směřování a novou kapitolu v historii jedné z nejstarších pařížských značek.
Foto: Alexander Bel x BOYZ WORKSHOP
"Jsme nadšeni, že přivítáme Bruna jako nového kreativního ředitele. Přesvědčila nás jeho jedinečná a velmi osobní vize, odvaha, energie a schopnost postavit silný kreativní tým," říká Jean-Philippe Hecquet, generální ředitel společnosti. 
Sialelli přichází z pozice ředitele designu pánských oděvů u Loewe, předtím získával zkušenosti u Balenciagy, pod vedením Nicolase Ghesquièra a Alexandera Wanga, působil také v Acne Studios a u značky Paco Rabanne. Jeho schopnost hladce přecházet mezi pánskou a dámskou módou bude pro Lanvin přínosem, už jen proto, že luxusní móda stále více rozostřuje genderové hranice.
A Sialelliho vize značky? "Přinášet emoce skrze přesvědčivé příběhy a definovat moderní postoj, přitom zachovat tradiční odkaz, to vše bude vzrušující výzvou," vysvětluje jednatřicetiletý francouzský návrhář. Módní dům Lanvin uvedl, že se těší na jeho interpretace ikonických modelů, zatímco představí i své vlastní návrhy.