Móda

Boss znovu posouvá hranice

Po premiéře úspěšné all-star kampaně a odhalení nové identity německá značka Boss udržuje mimořádnou dynamiku. Posouvá totiž klientský zážitek eventem v poušti. 
Akce s názvem DUBAI TAKEOVER: A NEW ERA, A NEW BOSS, která se konala v exkluzivním kempu v dubajské pouštní rezervaci, byla zároveň i odhalením filmu prezentujícím novou kolekci. Fanoušci značky si navíc mohou oblečení, které viděli, rovnou koupit. Boss se tak vrací k principu see now, buy now.
Foto: Jakub Straka
Foto: Jakub Straka
Foto: Jakub Straka
První vlna šířící osvícenou ideu buy off the runway nás zasáhla již v roce 2016. Mnohé trendsetting značky podepsaly seznam inovátorů a přijaly tak lákavou a pravidla převracející strategii jen, aby se jí zase brzy zřekly. Jak to bude s budoucností tohoto trendu, když se k němu teď přihlásil jeden z důležitějších módních hráčů?
Dramatickým prostředím s bezkonkurenčními výhledy na východ a západ slunce v poušti tak či tak zaznamenává novou éru v historii značky. 
Foto: Courtesy of Boss
Foto: Courtesy of Boss
Foto: Courtesy of Boss
Kolekce jaro/léto 2022, první, která byla vydána od relaunche začátkem tohoto roku, přepisuje kód značky, který je teď odvážný a dynamický. Nejinak tomu bude i nyní. Kolekce, která znovu dokazuje, že Boss vede cestu s odvahou a sebevědomím, bude okamžitě k dispozici ke koupi online a v obchodech Boss po celém světě.
Speciálního eventu se účastnil i Art Director Vogue CS Jakub Straka, jehož očima vám přinášíme i exkluzivní pohled do backstage.