Móda

Značka BOSS mění svou identitu

Krok, který je vždy tak netrpělivě vyhlížen. Krok, který může změnit celé postavení značky. Krok, ke kterému se odhodlal BOSS. Značka mění logo a představuje kampaň plnou hvězd.
Nové logo značka představuje poprvé po padesáti letech své existence. V její historii je to důležitým milníkem. A obrat je výrazný, provedení je výrazně strohém a vytučněná typografie představuje krok směrem k zákazníkům, kteří teď u BOSS zajímají. 
Foto: Courtesy of Boss
Foto: Courtesy of Boss
Foto: Courtesy of Boss
Má to být publikum mladé, uvědomělé a s vytříbeným vkusem. Ty všechny chce teď značka oslovovat a svou módou také inspirovat. Proto spolu s oznámením o změně identity přichází i seznam celebrit, které jsou součástí nové exkluzivní online kampaně. Mezi nimi i TikTok hvězda Khabane Lame, senegalsko-italský influencer s publikem čítajícím více jak 126 milionů. S multitalentovaným tvůrcem započala značka spolupráci během milánského týdne módy a souvislosti vzniku BOSS módy bude tento insider pravděpodobně zpracovávat i v budoucnosti. K ní BOSS vzhlíží ještě s dalšími hvězdnými jmény, například Kendall Jenner, Hailey Beiber, Joan Smalls nebo Lee-Min Ho.  
Nová identita přichází i s poselstvím. #BeYourOwnBoss, heslo, motto i název kampaně se všemi vyjmenovanými supestars. Jak ale bude nová BOSS móda vypadat? A co na to jedna z hlavních tváří rebrandingu Hailey Bieber? Zůstaňte napojeni na Vogue, více informací přineseme už v březnovém vydání.