Móda

Tohle je náš svět, s našimi pravidly!

Čím dál více překračujeme hranice všední reality a metaverse je k tomu jako stvořená. Sněte ještě divočeji a popusťte uzdu kreativitě, nabádá značka Lacoste (nejen) ve své nové kolekci.
S kolekcí Holiday 2022 značka spouští i novou verzi virtuálního on-line shopu. Dosud neobvyklý zážitek z nakupování byl navržen ve spolupráci s Emperia, platformou, která pro módní značky navrhuje zážitky z virtuální reality. 
Dle prohlášení Emperia budou návštěvníci nového virtuálního obchodu Lacoste provedeni krokodýlí tlamou, aby se ocitly v showroomu, kde lze nakupovat a prohlížet ve 360°.
Nové možnosti přinášejí dávku inspirace i svěží várku kreativity. A protože u Lacoste chápou, že posun směrem k metaverse není nutný jen z důvodu technologického pokroku, ale také představuje podnět kulturní stimulace, jdou kupředu bleskově rychle. 
Již v červnu značka odhalila svůj vůbec první NFT drop s názvem UNDW3. Jak jej vyslovit? Věřte, nebo ne, ale má to být stejně, jako kdybyste řekli anglicky „pod vodou“. 
Podobné tvůrčí uvažování se propisuje i do samotných kolekcí. Již zmiňovaná kolekce Holiday 2022 je nabitá energií a radostí. V mnoha ohledech klasickou — avšak originální a novátorskou selekci — charakterizují blokové barvy, uvolněné linie a pohodlné střihy. Nejlepší na tom celém ovšem je, že všechny se dají nosit každý den, nejenom na party. 
Nechte svůj outfit, aby promluvil za vás. Nebojte se oblékat tak, jak by to ostatní nikdy nenapadlo.
Tohle je opřece náš svět, svět, kde je každodenní realita stejně samozřejmá jako ta v metaverse, ve světě, kde pravidla určujeme my. 
Photo: Marek Mičánek
Video: Viktoryia Vaitusionak
Styling / Creative Director: Jan Králíček
Models: Alyona, Filip, Ondra (Clique models), Jasmina (Exit Model Management), Simon (Elite Prague)
Make-up a Vlasy: Lucie Janků
Production manager: Kseniya Chudarova