Doplňky

Kroužky navždy

Všichni šťastně zadaní by měli zpozornět. Designérka Eliška Lhotská představuje svoji první ucelenou nabídku snubních a zásnubních prstenů. O nové zlaté a stříbrné kroužky nedávno rozšířila jak svou vůbec první a nejprodávanější kolekci New Archeology, tak řadu šperků SO, za kterou získala cenu Czech Grand Design. Všechny se vyznačují minimalistickými formami, stojí za nimi ovšem komplexní poselství. 
Prstenům New Archeology dává nezaměnitelnou strukturu otisk chlebové střídky. Tento prostý materiál symbolizuje domov, rodinu, pokoru či srdečnost. A jeho otisky v kroužcích z drahých kovů jsou snahou, jak prchavé momenty štěstí a pomíjivost zachytit napořád, pro sebe. A jak si je pohledem, dotekem a nošením upomínat. Kolekci SO pak Eliška vytvořila z obdivu k vodě i vlastní obavy z její ztráty. Stejně jako životodárnou kapalinu i lásku ničí lhostejnost. Dokonale vyleštěné obroučky tak mají být celoživotní připomínkou láskyplného pouta dvou. Jejich povrch simuluje vodní hladinu a některé tvary připomínají kapky vody pozastavené v čase, nové prsteny z kolekce nesou názvy největších či nejhlubších jezer po celém světě. 
Foto: Courtesy of Elišká Lhotská / Shotby.us
Elišká Lhotská Jewellery
Foto: Courtesy of Elišká Lhotská / Shotby.us
Elišká Lhotská Jewellery
Foto: Courtesy of Elišká Lhotská / Shotby.us
Elišká Lhotská Jewellery
Eliška Lhotská Jewellery dává na výběr od subtilních, jemně působících modelů až po velmi masivní prsteny, jež si častěji volí muži. Vybrat si ten svůj vyvolený můžete v e-shopu značky, designérka je bude také prezentovat v rámci Designbloku v UPM, pro který chystá instalaci o lásce. Partnerské a mateřské, ale i sebelásce. Představu si ale můžete utvořit již teď, kdy vám v exkluzivní premiéře odhalujeme fotografie snubních a zásnubních prstenů, které nafotilo duo Shotby.us. 
Foto: Courtesy of Elišká Lhotská / Shotby.us
Elišká Lhotská Jewellery
Lenka a Karolína nám vysvětlily, jaký koncept pro focení zvolily. „V tomhle konkrétním případě jsme se rozhodly upustit od práce s modely a hledaly jsme způsob, jak lidské tělo zhmotnit jinak. Za pomocí jiných materiálů a postupů, a dostat se tak pocitově až pod kůži. Vycházely jsme z indicií, které nám dala Eliška. Hodně jsme se bavily o lásce, partnerství, mateřství, tekutinách v těle a zároveň jsme chtěly, aby fotografie vypadaly přitažlivě a dráždivě. Do set designu, který občas na pracovním stole působil jako vyvržené vnitřnosti, fragmenty kůže a chlupy, jsme přidaly květiny, které svým tvarem, barvou a strukturou působí až eroticky. Místy naopak evokují záhyby nebo stěnu orgánu. Okvětní lístky pak svou křehkostí a barvou působí jako hebká dětská pokožka.”