KrásaBez čeho se na filmovém festivalu neobejde hlavní make-up artistka
tým VOGUE5. 7. 2025
Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech má i letos oficiálního beauty partnera – značku L’Oréal Paris. To znamená, že vás po vzoru hvězd čeká prvotřídní hýčkání v podobě beauty proměny nebo diagnostiky pleti. Nechybí ambasadorka brandu Aňa Geislerová ani kurz, jak reagovat v nepříjemných situacích.
Foto: L’Oréal. Beauty Lounge
I letos bude atmosféra karlovarského filmového festivalu patřičně zkrášlená, a to díky oficiálnímu beauty partnerovi – značce L’Oréal. L’Oréal Beauty Lounge najdete v prostorách Staré lékárny (hotel Windsor u Mlýnské kolonády) a po dobu konání festivalu, tedy od 4. do 12. července, se v něm o všechny příchozí postará tým profesionálů. Můžete si tu přitom dopřát
vlasový styling, líčení, ale i dermatologickou diagnostiku pleti. Jak jsme si už na vlastní kůži (a vlasy) vyzkoušeli, dostanete zde doslova hvězdnou péči. Zkuste si tedy v nabitém festivalovém programu najít chvilku jen pro sebe: v L’Oréal Beauty Lounge bude samozřejmě možnost objevit exkluzivní looky inspirované
KVIFF 2025 a vyzkoušet produkty, jako jsou například lesky
Plump Ambition nebo řasenka
Panorama.Tipy (nejen) na červený koberec
Hlavní make-up artistka L'Oréal Beauty Lounge Renata Zelinková, která má na starosti mimo jiné i vzhled Ani Geislerové, se s námi exkluzivně podělila o pár praktických tipů, které se hodí na současné parné dny a oceníte je i mimo záři reflektorů a červené koberce: „Pokud hledáte způsob, jak na to, aby vám make-up co nejdéle vydržel, zkuste jemnou matující bázi – prodlouží výdrž make-upu. Pomůže ale i voděodolná řasenka a lehký pudr. A nezapomeňte si do kabelky přidat blotující papírky.“ K líčení hvězd na červený koberec použila Renata Zelinková osvědčenou fixaci v podobě L'Oréal Infallible Magic Setting Spray.
Hvězdná Aňa jako ambasadorka
Tváří letošního partnerství L’Oréal s
karlovarským festivalem není nikdo jiný než herečka
Aňa Geislerová, která zde pro české obecenstvo představí film
Karavan. Snímek měl premiéru již na festivalu v
Cannes, kde se, stejně jako ve Varech, o look české star postaral profesionální tým L’Oréal. „Spojit se s L’Oréal Paris znamená stát po boku žen, které se nebojí postavit samy za sebe. Těší mě partnerství se značkou, která je silná, dostupná a inspirativní,“ uvedla Geislerová.
Společně nejen krásnější, ale i silnější
Vedle filmových a beauty zážitků bude rezonovat i silné společenské téma: letos se značka L’Oréal Paris zaměřila na palčivou problematiku obtěžování žen na ulici. Podle studie Ipsos jde totiž o nejčastější problém, kterým ženy ve veřejném prostoru čelí. I vy se tak budete moci zapojit do programu Stand Up a zúčastnit se desetiminutového školení, během kterého se naučíte, jak bezpečně reagovat na nevhodné chování na veřejnosti. I pár minut postačí k tomu, aby se vám aspoň o něco málo zvýšilo sebevědomí, a hlavně budete mít možnost potkat se s dalšími lidmi, jímž takové chování není jedno. V jednotě je síla – a v tomto případě i krása.
Foto: L’Oréal Beauty Lounge