Hvězdou letošní
sváteční sezony není nikdo jiný než
Ariana Grande. Hvězda filmového hitu
Čarodějka se totiž stala hlavní tváří a přímo ztělesněním nové kampaně značky
Swarovski. Kampaň, kde se tato subtilní žena s neuvěřitelným hlasem stala hlavní hrdinkou, se jmenuje
Party of Dreams, vznikla pod taktovkou Giovanny Engelbert, která je Global Creative Director značky, a zachytili ji renomovaní módní fotografové Mert and Marcus. O video se postaral režisér hudebních klipů Christian Breslauer, který točil kromě jiného také klipy pro Lizzo, Doja Cat nebo Lil Nas X.
Uznejte: komu by se nelíbil večírek s dotekem art-deco stylu s prvky typickými pro Swarovski? Právě na něj nás v nové kampani Ariana bere a otvírá nám dveře do magického světa třpytu a lesku, jež jsou pro značku typické, stejně jako pro celou
holiday season. Všichni večírkoví hosté zde vyzařují svou individualitu a inkluzivitu a to vše se zrcadlí v nekonečném jasu krystalů Swarovski. Najdete tu inspiraci těmi nejznámějšími opulentními večírky napříč historií v kouscích z ikonické kolekce Swarovski
Millenia a
Matrix Crash a v couture looku navrženém speciálně pro ni právě Giovannou Engelbert. Ta si celý tvůrčí proces kolem kampaně velmi užila: „Měla jsem to potěšení nejen připravit tu nejúžasnější party všech dob, ale také ji uspořádat s neuvěřitelnou Arianou Grande. Sledovat, jak se její osobitost dokonale snoubí se současným půvabem Swarovski, pro mě bylo ctí i čistou radostí. Byl to dlouholetý sen, který konečně ožil tím nejextravagantnějším a nejživelnějším způsobem, překypující tvůrčí energií, popkulturou a společnou touhou slavit a šířit trochu toho štěstí do svátečního období. Na
Party of Dreams jste všichni srdečně zváni!“