AdvertorialPánská jízda pro velké i malé kluky
25. 9. 2023
Že muži milují vozy, ať jsou v jakémkoli věku, je věc obecně známá. Ovšem když se spojí automobilová dealerská skupina AutoPalace se světoznámou značkou HotWheels, zcela jistě se bude jednat o unikum, které si nesmí nechat ujít jak sběratelé modelů, tak všichni, kteří auta zkrátka milují a nepovažují je pouze za dopravní prostředek. Vítejte v prvním showroomu modelů Hot Wheels v reálném automotive prostředí.
Na začátku byl nápad. Společnost AutoPalace si nechala zpracovat průzkum u společnosti Mattel, který potvrzuje, že v České republice je až 400 tisíc aktivních sběratelů v kategorii automotive a dalších až 50 tisíc nových nadšenců každým rokem přibývá. A právě na ně se chce skupina AutoPalace v nadcházejícím roce zaměřit. Jak?
Pilotním projektem plánované spolupráce skupiny AutoPalace se společností Mattel bude prodejna modelů Hot Wheels na pražském Spořilově. A že to nebude nic malého, napovídá fakt, že se jedná o světově premiérový showroom modelů Hot Wheels.
V prodejně, která se nachází prostorách značky Ford prodejního centra AutoPalace na Spořilově, bude k dispozici také atraktivní prezentační plocha s instalovanou autodráhou pro testovací jízdy stejného výrobce.
„Hot Wheels rozhodně nejsou jen hračkami pro děti. Nezanedbatelnou skupinu zákazníků tvoří dospělí sběratelé nebo fanoušci automotive různého věku. Právě pro ně nám na českém trhu chybělo místo, kde by mohli objevovat a získávat nové modely do svých sbírek. Otevřít showroom s angličáky Hot Wheels chtělo odvahu, a jsme rádi, že jsme našli partnera, který ji měl. Ono sbírání angličáků je vášní tolika sběratelů právě proto, že to není tak úplně jednoduchá záležitost, nových modelů, navíc z různých řad a kolekcí, jsou totiž každý rok stovky až tisíce a dostupné jsou v závislosti na regionu a distribučním kanálu,“ říká Marek Somol, brand manager značky Hot Wheels pro český a slovenský trh.
Velkou zajímavostí oznámeného společného projektu je exkluzivní prodej vybraných limitovaných edicí modelů, které nebudou v distribuci na jiných místech v České republice ani na Slovensku.
„Těší nás, že díky tomuto jedinečnému projektu prodeje automobilových modelů mimo kamenná hračkářství přivítáme v prodejnách AutoPalace novou cílovou skupinu zákazníků. Právě sběratelé populárních angličáků jsou pro nás novou a velkou příležitostí především proto, že jejich zájem směřuje většinou k segmentu supersportů a jinak kultovních aut,“ říká Jozef Becska, marketingový manažer AutoPalace a dodává: „My jim však k tomuto sběratelskému zážitku můžeme otevřít i možnosti v řešení jejich reálné automobilové mobility. V tomto ohledu se zaměřujeme v našich showroomech jednoduše na všechny, pro které jsou krásná auta prostě srdeční záležitostí.”
Zkrátka a jasně. Pokud budete chtít potěšit oko i duši těch, kteří milují auta velká i ta menší, už víte, kam zajít.