Advertorial

Nablízku přírodě: Jak vypadají šperky letošního podzimu?

Příroda. Možná jsme k ní letos vzhlíželi o trochu více než roky předtím. Konec léta však není důvodem vzdát se výletů na místa, která nám přinášejí klid a rovnováhu. A přesně o tom je letošní podzimní kampaň Apart
Foto: archiv Apart
Stříbrné náušnice s perlami, prodává Apart, 920 Kč; stříbrný náhrdelník s perlou, prodává Apart, 1 060 Kč;
stříbrný náramek s perlou, prodává Apart, 920 Kč; stříbrný prsten se zirkony, prodává Apart, 960 Kč; stříbrný prsten se zirkony, prodává Apart, 810 Kč; stříbrný prsten se zirkony, prodává Apart, 810 Kč.
Zpomalit. Udělat si čas pro sebe. Načerpat energii a najít svůj vnitřní klid. Zní to jako klišé, ovšem když se ohlédneme za průběhem roku 2020, je načase začít tato hesla brát vážně. Stejně jako to v nové kampani udělala značka Apart s topmodelkou Kasiou Szklarczyk, která je naplno obklopena zelení daleko od civilizace. Únik do přírody nemohl být stylovější.
Foto: archiv Apart
Stříbrný náhrdelník - čtyřlístek, kroužky, prodává Apart, 1 710 Kč; stříbrný náhrdelník s perlou, prodává Apart, 1 420 Kč; stříbrné náušnice s perlami, prodává Apart, 1 350 Kč; stříbrný náramek - srdce, kuličky, prodává Apart, 1 420 Kč; stříbrný náramek - kolečka, motýl, prodává Apart, 1 280 Kč.
A které ze šperků budou letošní sezonu aktuální? Na prvním místě jsou zlaté náhrdelníky, filigránové prsteny a náramky. Nechybí ani nádherné perly zasazené do klasických i moderních stříbrných či zlacených kousků. Mezi oblíbené výraznější motivy Apartu patří kruhy, které jsou často spojovány s dalšími dekorativními detaily. Stejně tak stojí za pozornost prolamované zlaté šperky z kolekce Simple nebo Magic Moments. Kolekce Colours sází na lehkou excentričnost, to znamená spoustu třpytivých kamínků v nejrůznějších pastelových barvách. Prolínání přírodních motivů lze spatřit ve většině detailů.
Foto: archiv Apart
Prsten ze žlutého zlata s diamanty, prodává Apart, 19 930 Kč; zlatý prsten se zirkony, prodává Apart, 12 280 Kč
Jak je u značky Apart dobrým zvykem, podzimní kampaň se opět zaměřuje na kreativitu žen, vyzývá je k vlastním kombinacím šperků a sází na jejich individualitu. 
Návrat ke kořenům nikdy nebyl jednodušší.