Advertorial

Deset let Sì oslavuje Armani novou, velkolepou vůní, kterou byste si měli vyzkoušet na vlastní kůži

Přesně před deseti lety se na trhu objevila Sì, signature vůně, kterou si vysnil Giorgio Armani včetně té nejlepší tváře, kterou se stala držitelka dvou Oscarů, fenomenální Cate Blanchett. K desetiletému výročí ikonického parfému přichází nová tvář. Tedy přesněji řečeno tváře.
Foto: courtesy of Giorgio armani
Rok 2013 přinesl na scénu celkem 2850 vůní, ovšem jen jedna jediná mezi všemi vynikla natolik, že dnes právem nese označení jako legendární, kultovní, nadčasová. Sì od Armaniho. Elegantní chypré-ovocná kompozice s dominantními dřevitými a vanilkovými tóny, jejíž autorkou je Christine Nagel, si získala srdce miliónů lidí na celém světě. Svou významnou roli v tom sehrál nejen samotný parfém, ale i jeho tvář, herečka Cate Blanchett. Tu si designér vybral mezi všemi jako tu pravou. Tu, která zosobňuje jeho styl, vize a fantazie nejlépe.
Foto: courtesy of Giorgio armani
Po deseti letech, kdy vznikly téměř tři desítky nejrůznější variací a limitovaných edic globálně úspěšné vůně, přichází novinka Sì Eau de Parfum Intense. Výraznější ve všech směrech, od samotné kompozice před flakon až do kampaň poprvé nejen s Cate. K držitelce Oscara za filmy Letec a Jasmíniny slzy se u příležitost oslavy nové dekády připojila Sadie Sink, Matilde Gioli a Eugenia Silva. Tři ambasadorky spolu s tou hlavní přinášejí nové poselství, energii, možností a jednu jasnou odpověď.

Nová kapitola chypré

Francouzská parfemářka Julie Massé, která se značkou Armani již několik let spolupracuje a je autorka několik flankerů Sì i butikových vůní Armani Privé, vzala úspěšný originál a spolu s řadou výjimečných ingrediencí dala vůni novou, ryze současnou podobu reflektující touhy, sny a představy, jaké mají současné ženy samy o sobě. Úvodní tóny patří šťavnatému černému rybízu, který se propojuje s damašskou růží a černým čajem. Společně tak dávají vyniknout vanilkovému základu.
Srdce tvoří absolut z damašské růže a davana. Stejně jako je pro Sì zásadní černý rybíz, tak nechybí ani klíčová esence z pačule. Zemité, charakteristické aroma doplňuje vanilka v dvou podobách – vanilková infuze s delikátně jemným aroma a pudrovými podtóny a vanilkový extrakt s typickou výraznou, teple nasládlou vůní zralého vanilkového lusku umocněnou vonnými složkami z černých oliv. Finální kompozice je výrazně hřejivější, výraznější, ale stále elegantní a maximálně variabilní. Voní stejně dobře ve dne i v noci, nosí se snadno s bílým tričkem, džíny a sakem stejně jako se sametovými večerními šaty.
Ze všech slov má největší moc právě Sì. Skrývá se za ním rozhodnutí přijmout nekonečné možnosti, které život přináší, i každičký aspekt sebe samé." Giorgio Armani

Dlouhodobý závazek

Nový není jen obsah ale také forma. Doplnitelnému flakonu, vyrobenému z patnácti procent z recyklovaného skla, dominuje zlatý 3D nápis Sì. Samotná lahvička se snadno doplňuje s pomocí patentovaného systému, i němž nehrozí ztráta ani jedné kapky parfému. Značka Armani se v posledních několika letech intenzivně angažuje v ekologicky šetrném a sociálně odpovědném pěstování vonných ingrediencích, ale také řeší jednotlivé obaly, což je krásně vidět právě i v případě Sì.
Foto: courtesy of Giorgio armani
Pokud se místo nákupu nového balení rozhodnete pro doplnění vůně s pomocí refillu, spotřebujete o 49 % méně skla, o 44 % méně plastu, o 67 % méně kovu a o 25 % méně papíru. Kromě složení a designu každého produktu se značka zavázala přispívat k boji proti klimatické krizi ochranou ekosystémů, lesů a pralesů.
V roce 2019 se Armani Beauty rozhodla chránit lesy a pralesy v Zimbabwe, Brazílii, Peru, Guatemale a Indonésii, které jsou pro planetu zcela zásadní, a tohoto závazku se stále drží. Za tuto dobu společnost přispěla k zachování více než 15 000 hektarů zalesněné plochy, které za tu dobu zachytily více než 43 000 tun CO2. 
Vůně Armani Sì Eau de Parfum Intense prodávají vybrané parfumérie za doporučenou cenu 3100 Kč za 50 ml, refill 100 ml za 3700 Kč.