AdvertorialCo má Petra Němcová společného se značkou Max Factor?
23. 11. 2018
Česká topmodelka Petra Němcová je součástí kampaně Max Factor Voices, ve které 11 inspirativních žen z celého světa vypráví o zkušenostech, jež formovaly jejich pohled na krásu.
Charitativní organizace Petry Němcové All Hands And Hearts mění životy na místech poničených přírodními katastrofami a poskytuje dlouhodobou podporu místních komunit, které se podílí na opravách škol a domů. Její charitativní práce je motivovaná osobní zkušeností: „Byla jsem na vrcholu své kariéry, když jsem v roce 2004 zažila ničivé tsunami. Měla jsem štěstí, ale můj partner nepřežil. Mohla jsem se však vrátit domů, kde mi rodina pomohla vše zvládnout.“
Dnes Petra cestuje mezi místy poznamenanými přírodními katastrofami, mezinárodními charitativními konferencemi a přitom ještě stíhá fotit kampaně pro věhlasné módní domy. Znamená to pro ni jediné - musí vypadat skvěle za každé situace. „Musím působit sebejistě a právě make-up mi to umožňuje," vysvětluje.
Přirozenost a autentičnost jsou pro Petru Němcovou zásadní, stejně jako pro Wendy Rowe, kreativní ředitelku značky Max Factor. „Ráda zvýrazním ženskou krásu pomocí líčení, ale zároveň nechám vyniknout osobnost každé ženy," říká Rowe. Nejen ikonické produkty Max Factor, ale například i nový
make-up Radiant Lift a
řasenka Volume Infusion, dodávají ženám, jako je Petra Němcová, sebejistotu, po které touží...
Podívejte se na exkluzivní video s Petrou Němcovou pro Vogue.