AdvertorialCesta do jiné dimenze jako hlavní trend podzimní sezony
7. 10. 2021
MODIVO je svět módních zážitků, kde se offline prolíná s online. Právě teď upevňuje svoji pozici lídra #fashiontech — představením nejnovější kampaně pro sezonu podzim-zima 2021/22. O čem příběh plný úchvatných efektů a bezmezné fantazie vypráví?
Multibrand nabízející produkty od více než 500 světových značek nyní uvádí reklamní shot, který vás prostřednictvím kosmické technologie CGI, dechberoucí scénografie a postprodukční grafiky vtáhne do zcela jiné dimenze. Zažijete příběh hrdinky, která brázdí městskými prostory ve zcela neobvyklém světě. Ve světě, kde se rámy pohádek proplétají se surrealistickými momenty, aby vytvořily efektní pozadí pro outfity dámského i pánského šatníku. Co přesně si pod podívanou plnou nejúchvatnějších počítačových efektů a skrytých metafor představit?
Foto: Courtesy of Agata Serge
Foto: Courtesy of Agata Serge
Foto: Courtesy of Agata Serge
Zatímco automobily vnášejí mužský prvek, medúzy odkazují na svět high fashion, tunel symbolizuje úkryt před městským shonem, ale zároveň i cestu, a metro vyjadřuje prostor, kde neexistují žádné sociální rozdíly. Nejkrásnější na tom celém však je, že si všechny tyto obrázky můžete interpretovat zcela po svém. A to odráží i celkovou filozofii MODIVO — přistupovat k zákazníkům zcela individuálně. Protože každý z nás je jedinečný a právě móda představuje vyjádření sebe sama.
Foto: Courtesy of Agata Serge
„Reklamní spot je realizací našich snů, a to nekonvenční formou. Móda je pro nás svobodou, barevným a krásným světem, prostor pro vyjádření sebe. I MODIVO je místem, kde neexistují žádná omezení nebo standardy. Sahajíc po oblečení z MODIVO, každý může být tím, kým chce,“ zaznívá z MODIVO, kde i jednotlivé barvy nesou vlastní poselství: Modrá symbolizuje vodní živel, červená zase odkazuje na výrazné barvy Země. Stříbrná znamená prostor, který nás obklopuje, a světlé odstíny evokují vzduch, vlastní interepretaci svobody.
MODIVO ovšem přichází nejen s reklamním spotem, ale také kampaní, za níž stojí uznávaná módní fotografka Agata Serge. Multibrand, pro nějž jsou největší inspirací lidé, v nové sezoně povzbuzuje k experimentování. Už žádné členění a stereotypy, ale svoboda — to je směr, kterým se v nadcházející sezoně podzim-zima 2021/22 vyplatí jít.
Foto: Courtesy of Agata Serge
Foto: Courtesy of Agata Serge
Foto: Courtesy of Agata Serge
Produkce: Papaya Films / Režie: Julia Rogowska / Hlavní kameraman: Mateusz Dziekoński / Fotografie: Agata Serge / Outfit: Agnieszka Zwolińska-Strawińska / Modelové: Klaudia Kozik, Greg Nawrat