Vogue CS zaujala čelní místo v kategorii lifestylových titulů v České republice a na Slovensku, a to napříč všemi klíčovými kritérii – příjmem, vzděláním i kariérou

Vydání na léto 2020 se vyprodalo v rekordně krátkém čase a získalo výjimečnou odezvu
15. července 2020 – Praha/Londýn: Společnost V24 Media, která vydává časopis Vogue CS, chce poděkovat svým čtenářům, příznivcům i inzertním partnerům za ohromnou podporu, které se jí dostalo v reakci na přelomové letní vydání s Kylie Jenner a její dcerou Stormi na obálce. Vydání se vyprodalo v rekordně krátkém čase a v digitální sféře získalo přes 5 milionů lajků. Vogue CS si v tuzemsku i na mezinárodní scéně vydobyla výjimečný ohlas a výsledky její práce prokazují kvalitu a inovativnost, která v České republice a na Slovensku nemá srovnání a na kterou si čtenáři časopisu zvykli od jejího uvedení na trh v září 2018.
Zde je pohled na naše čtenáře a to, kde podle prvních výsledků výzkumu čtenosti Media projektu* za 4. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020 jsme lídry v klíčových ukazatelích:
 
• Pohlaví – 75 % žen / 25 % mužů
• Zaměstnání – 8 % top management (afinita 269) – nejvyšší podíl v kategorii lifestyle pro ženy („WL“)
• Čistý měsíční příjem domácnosti – 56 % žije v domácnosti s nadprůměrným příjmem (afinita 120) – nejvyšší podíl v kategorii WL
• Internet – 100 % našich čtenářů a čtenářek používá internet – nejvyšší podíl v kategorii WL – 95 % z nich je denně online (afinita 126) – nejvyšší podíl v kategorii WL
• Regionální pokrytí – 40 % žije ve velkých městech s počtem obyvatel přes 100 000 lidí (afinita 181) – nejvyšší podíl v rámci kategorie WL – 31% žije v Praze (afinita 259) – nejvyšší podíl ve srovnání s ostatními v rámci kategorie WL
• Spotřebitelé příští generace: máme také vůdčí postavení v segmentu čtenářů/spotřebitelů příští generace pod 19 let, kteří se o Vogue CS dělí mezigeneračně s matkami a sourozenci – nejvyšší podíl v rámci kategorie WL
Vogue CS fotografuje všechny zveřejněné obálky přímo i díky přístupu k předním top modelkám a celebritám z celého světa. V kategorii ženského luxusu je i v tomto smyslu v České republice a na Slovensku bezkonkurenční. Vogue CS má na Instagramu a Facebooku přes 162 000 sledujících, což je v této kategorii nejvyšší počet fanoušků na sociálních médiích v České republice a na Slovensku.
Jsme hrdí, že jsme lídry v klíčových demografických segmentech a že můžeme našim inzertním partnerům nabídnout koncentrovaný přístup ke čtenářkám a čtenářům, z nichž plyne nejatraktivnější návratnost investovaných reklamních prostředků. Jde zejména o ženy s nejvyšším procentuálním podílem disponibilního příjmu v zemi, které zastávají ve svých profesích vůdčí pozice, jsou sžité s technologiemi a mobilními telefony a v rámci svých domácností se o Vogue CS hrdě dělí.
Michaela Seewald, zakladatelka & CEO společnosti V24 Media k tomu říká: „Díky všem klíčovým součástem, počínaje kvalitou našeho redakčního týmu přes zákaznický servis až po papír, na který magazín tiskneme, jsem pevně přesvědčená, že Vogue CS zůstává jediným skutečným luxusním magazínem věnovaným vysoké módě v České republice a na Slovensku. A více než kdy dřív dnes platí, že to nejlepší nás teprve čeká.“
O Vogue CS
Československou Vogue vydává společnost V24 Media, pražské vydavatelství nové generace, v partnerství s globální společností Condé Nast International, produkující nejkvalitnější časopisy, webové stránky a digitální obsah. Společnost V24 Media byla založena Michaelou Seewald a týmem, jenž vedou šéfredaktorka Andrea Běhounková a kreativní ředitel Jan Králíček. Československá edice Vogue je dvacátou čtvrtou v pořadí. Vogue vychází ve Spojených státech, Španělsku, v Británii, Francii, Itálii, Německu, Rusku, Japonsku, Číně, na Tchaj-wanu, v Mexiku a Latinské Americe, na Středním východě, v Koreji, Brazílii, Austrálii, Portugalsku, Indii, Turecku, Thajsku, Polsku, Nizozemsku a na Ukrajině.

Navštivte vogue.cz a sledujte nás na @vogueczechoslovakia a facebook.com/VOGUECZECHOSLOVAKIA

Kontakt pro česká a slovenská média: pr@vogue.cz