V24 Media

Společnost V24 Media byla založena Michaelou Seewald s vizí vybudovat mediální dům příští generace, pro který pracují největší profesionálové z oblasti médií. Jejich společným cílen je touhu vytvářet pro čtenáře něco naprosto výjimečného. Ve spolupráci s vydavatelstvím Condé Nast vydává od roku 2018 časopis Vogue Česká republika a Slovensko.
 

Michaela Seewald, Founder, CEO & Publisher

Michaela Seewald je zakladatelkou a ředitelkou společnosti V24 Media a zároveň jejím většinovým vlastníkem. Zodpovídá za strategické směřování firmy, pečuje o její další rozvoj včetně akvizice nových značek a budování klíčových vztahů. Na starost má i rozvoj týmu V24 Media, Do firmy přináší své dlouholeté zkušenosti z managementu a podnikání zahrnující například založení marketingové platformy, která umožňuje umělcům a návrhářům přístup na nové a rychle rostoucí trhy. 
Vystudovaná právnička Univerzity Karlovy a advokátka se specializací na právo duševního vlastnictví. Před pěti lety spolu se svým manželem založila mediální dům V24 Media, kde působí jako CEO a zodpovídá za strategické řízení firmy. Na český a slovenský trh uvedla módní časopis Vogue CS, na který získala licenci od vydavatelství Condé Nast. Uvedením dalšího titulu Vogue Leaders posílila pozici V24 Media na českém a slovenském trhu, která představuje vůdčí hlas v oblastech lifestylu, luxusní módy a leadershipu. Říká, že skutečně luxusní je to, co si za peníze nelze koupit.

VOGUE v České republice a na Slovensku

V létě roku 2018 uvedla V24 Media na český a slovenský trh Vogue, nejikoničtější módní časopis na světě.
Vogue byl založen Arthurem Baldwinem v roce 1892 jako týdeník pro newyorskou společenskou smetánku. Přinášel zprávy ze společnosti, psal o životním stylu vyšších tříd a seznamoval čtenáře s etiketou. Nechyběly recenze knih, divadelních her a koncertů. V roce 1909 koupil Vogue americký obchodník Condé Montrose Nast, zakladatel vydavatelství Condé Nast, a proměnil ho v módní časopis, který psal o ženské kráse, životní vyrovnanosti a společenské etiketě.
Vogue se rychle proslavil svými výjimečnými fotografiemi a vysokou kvalitou textů. Pracovali pro něj ti nejlepší ilustrátoři a žádaní fotografové a jeho obálky byly na svou dobu vždy sofistikované, někdy i revoluční. Tak se stalo například v roce 1932, kdy měl Vogue jako první na obálce barevnou fotku. V 60. letech Vogue představil naprosto jiný vzhled modelek - plné tvary vystřídal velmi štíhlý, pohlavně na první pohled neurčitý zjev. V srpnu 1974 se na obálce Vogue vůbec poprvé objevila afroamerická modelka.
V roce 2009 byl uveden nadšeně přijatý dokument The September Issue sledující vznik zářijového vydání Vogue, které v roce 2007 svými 840 stranami zlomilo dosavadní rekord. Ve stejném roce se konala i první Fashion’s Night Out, globální akce, jejímž úkolem bylo během finanční krize podpořit návrháře a obchodníky. Akce se nyní koná každý rok a svým rozsahem a úspěchem nemá obdoby. Vogue má tak obrovský mezinárodní úspěch hlavně díky své dlouholeté výjimečné kvalitě i speciálním vydáním, která dnes vycházejí po celém světě. Jako jeden z nejrespektovanějších módních časopisů má Vogue silný vliv na celý módní průmysl a zároveň spoluvytváří aktuální módní trendy.

VOGUE tým

Danica Kovářová, Head of Editorial Content

Danica je zkušená novinářka, v oblasti módy a lifestylu má dvacetiletou praxi. Za jejího více než desetiletého vedení časopisu Dolce Vita se z něj stal titul s vysokou vizuální i obsahovou kvalitou. Podobné aspirace má i nyní s VOGUE CS. Hodlá v ní kontinuálně prezentovat to nejlepší z lokální i globální kreativní scény za neustále přítomnosti avantgardního ducha.
Kariéru začínala v České televizi, pokračovala externí spoluprací s Elle a Luxury Guide, v roce 2005 nastoupila do časopisu Dolce Vita. Danica byla i dlouholetou odbornou redaktorkou vybraných magazínů a webů, věnovala se marketingu designových projektů DOX, Atelier Manuall nebo kurátorství výstav art designu, sekci Art House na Designbloku, Made by Fire Moravské galerie a jiným. Je členkou Akademie designu Czech Grand Design, poradním hlasem Asociace českého průmyslového designu a pravidelně zasedá v mezinárodní módní porotě Designblok Diploma Selection.

 

Róbert Kováč, Art Director

Róbert do redakce přináší rozsáhlé zkušenosti s grafickým designem a kreativním vedením z jiných českých lifestylových a módních časopisech, kde působil na pozici Art Director. Jeho úkolem je přinášet VOGUE CS nový a svěží vzhled.
Během kariéry měl možnost vytvářet poutavý vizuální obsah pro mnoho mezinárodních značek jako Nespresso, Sotheby’s, Harper’s Bazaar, Embassy of Finland, Savills a další. Několik let působil jako Art Director v prvním českém slow-living magazínu Soffa. Stojí také za redesignem magazínu Dolce Vita, ve kterém zastával stejnou pozici.

  

Milena Žuravljova, Fashion Director

Milena se se svými znalostmi módního prostředí stala kurátorkou inspirativních vizuálů a ve VOGUE CS na pozici módní ředitelky představí nejnovější trendy.
Doteď zastávala post módní ředitelky časopisu ELLE, v minulosti působila v magazínech InStyle a Marie Claire. Kromě toho patří mezi uznávané stylistky – pracovala pro módní a lifestylové časopisy, jako jsou Harper's Bazaar, Dolce Vita a další, pro mezinárodní i místní publikace a celebrity stejně jako pro speciální projekty se značkami Chanel nebo Louis Vuitton. V roce 2017 založila concept store Symbols, místo, které spojuje značky podporující místní řemeslníky a udržitelnou filozofii.

 

Chcete s námi spolupracovat?

Napište o sobě pár slov a uveďte, proč byste chtěli pracovat s Vogue.
Nepovinné.

Něco o vás

Napište našemu editorovi o sobě pár slov
Nepovinné

Máte-li zájem INZEROVAT, kontaktujte nás!