Vogue Daily

Vogue CS Art Project: Vyhrajte bundu s výjimečným motivem

Soutěžit o některý ze 7 originálních bomberů, o jejichž podobu se postaral tým VOGUE CS, můžete v následujících týdnech na našem Instagramu. K dispozici bude celkem 35 bund s výjimečnými motivy.
Vogue
Bomber VOGUE CS staví na květinové koláži. Tu vytvořil Alexander Bel, visual director časopisu. Symbolika květů je bohatá a vrstevnatá. Finální význam může florálnímu motivu vnuknout teprve ten, kdo se na něj dívá a zkoumá jej. Různé kultury navíc přisuzují květinám rozmanité významy — pro někoho může být růže vznešená a nadčasová, je to zároveň rostlina, která je dvojaká a k podmanivě vonícímu květu se člověk musí dostat přes ostré a pichlavé trny. Evokují vám bohaté kytice aranžované ve vázách spíše barokní obrazy, anebo éru secese, která byla rostlinnými motivy doslova prorostlá? A spojíte si ji spíše s romantickou láskou, či s náboženskými motivy starých obrazů?
Modelka: šaty VICTORIA BECKHAM prodává Obsession; brýle JACQUE MARIE MAGE prodává Žilka Optik Studio. Model: rolák a šortky, obojí JAN ČERNÝ
Apart
Značka Apart úspěšně vyrábí okouzlující šperky a dnes patří mezi lídry v oblasti prodeje šperků a hodinek v Evropě. Šperky a hodinky jsou podle ní tou nejkrásnější ozdobou, která podtrhuje půvab ženy a charisma muže. Její široká nabídka zahrnuje nejen módní šperky ze stříbra a zlata za velice příznivé ceny, ale také luxusní produkty zdobené diamanty a různými typy drahokamů — od tanzanitu až po rubín. Náročné ovšem uspokojí i stylové hodinky. A Apart nezapomíná ani na ty nejmenší zákazníky: děti si tak můžou vybírat ze stovky šperků a hodinek s oblíbenými motivy, včetně obíbených postav z pohádek Disney. Značka se však pyšní i jedinečnou kolekcí snubních a zásnubních prstenů, které jsou nádherným symbolem společné cesty životem.
Hlavním motivem bomberu Apart se stal náhrdelník ze žlutého a bílého zlata posetý brilianty.
Kšiltovka, fotografova vlastní; svetr a džíny, obojí TIBI prodává Symbols; tenisky CONVERSE
CUPRA
Je nekonvenční a vsází především na kombinaci emocí, elektrifikaci a sportovní výkon. Automobilová značka Cupra vznikla teprve v roce 2018 a pochází z Barcelony, kde si nejen zřídila sídlo, ale má také vlastní oddělení pro výrobu závodních vozů. Přináší exkluzivnější a modernější pojetí sportovní jízdy, mimořádně elegantní a odvážný design vozů. Navíc dokazuje, že elektrifikace a sportovní vlastnosti se vzájemně skvěle doplňují.
Bomber Cupra zdobí koláž tvořená klíčovými motivy, které automobilka využívá od chvíle, kdy představila svoji novou brand identity. Přechod k elektromobilitě ostatně pojímá jako nový velký třesk.
Tričko INTIMISSIMI; kalhoty WON HUNDRED prodává Zalando.cz; brýle MATSUDA prodává Žilka Optik Studio
Oslo Skin Lab
Značka Oslo Skin Lab, která byla založená v roce 2017, věří, že krásná pleť začíná zevnitř. Její produkty obsahují pečlivě vybrané ingredience, které jsou jednoduché, bezpečné, a přitom účinné. Doplňují a podporují každodenní ošetření a jsou základem efektivní a celostní péče o pleť. Severský původ znamená přírodní a autentický přístup k životu a kráse. Zakladatelka Cecilie Nordstrøm je přesvědčená, že lze pleť podpořit, aby si pomohla sama. Jejím cílem je proto vyvíjet produkty, které vyhovují všem typům pleti a jsou pro všechny, kdo si myslí, že snaha o krásnou pleť stojí za to, nehledě na věk. „Naše pleť odráží, co se děje uvnitř nás. Krása a zdraví jdou ruku v ruce. Nejlepším způsobem, jak dosáhnout doživotně zářící a hladké pokožky, je dodat jí, co potřebuje pro to, aby si pomohla sama.“
A bomber Oslo Skin Lab? Ten svým rasterem z loga značky připomíná, že jen soustavná a pravidelná péče může vést ke kýženým výsledkům.
Top a sukně, obojí SPORTMAX; rukavice BOHEMIA GLOVES; boty H&M STUDIO
Ploom
Dílo nazvané Metallum Symphony, které tvoří hlavní motiv bomberu Ploom a jehož autorem je výtvarník Maxim, jako by vzniklo ve světě, kde se umění setkává s módou a technologiemi.
Metallum Symphony zobrazuje abstraktní svět vytvořený z drahých kovů. Vyzařuje dynamický a neustále proměnlivý půvab podobný kosmickému tanci tvarů a barev, který diváky hypnotizuje. S každým dalším okamžikem souhra světla a stínu toto umělecké dílo oživuje a vyvolává dojem pohybu. Zdrojem inspirace je přitom inovativní duch značky Ploom, přičemž ladné spojení zářivého zlata, stříbra, platiny a dalších prvků evokuje její zařízení využívající technologii zahřívaného tabáku.
Česko­‑americký malíř Maxim Havlíček, který tvoří pod uměleckým jménem Maxim, měl k výtvarnému umění blízko již od dětství, jeho strýcem byl totiž český malíř Ivan Sedliský. V roce 1999 Maxim odcestoval do Ameriky, kde od té doby žije. Maxim za svoji kariéru vystavoval již v Los Angeles, New Yorku, Londýně, Dublinu, Mexico City či Sydney. Svou první výstavu v Česku uspořádal v roce 2018.
Košile LEVI’S; kalhoty TIBI prodává Symbol); svetr H&M STUDIO; tenisky JAN ČERNÝ
Škoda
Ztělesněním nového designového jazyka značky Škoda je studie Vision 7S. Ta v sobě snoubí moderní jednoduchost, mimořádnou praktičnost a poctivý design. Sedmimístný koncept ostatně udává směr, jímž se budou ubírat budoucí čistě elektrické modely rodiny Škoda. Jejich základem se stane nejen jednotný designový jazyk, ale také udržitelnost a uspokojení potřeb všech členů rodiny při objevování čehokoli nového.
Kolážový motiv na bomberech, ve kterém se objevuje i Vision 7S, odkazuje právě k novému designu mladoboleslavské automobilky a k její filozofii: touze objevovat. Značka chce oslovit objevitele dneška: zvídavé cestovatele, kteří se nebojí vyrazit vstříc novým zážitkům a poznávat vše, co jim okolní svět nabízí. Objevování totiž nespočívá jen v cestování na nová místa, ale především v poznávání nových kultur, lidí, chutí, barev či vůní.
Košile H&M STUDIO; šortky OLENICH prodává Symbol); kabelka STAUD prodává Zalando.cz; boty AQUAZZURA prodává Heavenly Shoes
Vichy
Design bomberu dermokosmetické značky Vichy zobrazuje samotný zdroj síly pro vaši pleť. Aktivní látky představují esenci produktů značky, která je u českých dermatologů jedničkou doporučovanou proti lupům a vypadávání vlasů a proti stárnutí pleti. (Podle výsledků loňského šetření společnosti Iqvia.) 
Všechny přípravky značky podporují zdraví a krásu pokožky v každé etapě života ženy i muže. Staví přitom na důležité základní složce, termální vodě z města Vichy, které se nachází ve vulkanické oblasti ve středu Francie. Již od roku 1931, kdy značku založil Dr. Prosper Haller, se příznivé účinky produktů neustále zlepšují — procházejí totiž dlouholetým výzkumem a vývojem uskutečňovaným ve spolupráci s dermatology a vědci.
Modelka: náušnice H&M STUDIO; rolák FALCONERI; overal ODIVI; kabelka a boty, obojí STAUD prodává Zalando.cz . Model: tričko INTIMISSIMI ; overal LUKÁŠ MACHÁČEK ; boty JAN ČERNÝ
Foto: Filip Hlad
Creative & visual director: 
Alexander Bel
Fashion director & styling: 
Milena Žuravljova
Modelka a model: Julie Kolinková (
Focus Model Management), Adam Bukovčan (Exit Model Management)
Make­‑up: 
Lucie Janků
Vlasy: 
Jan Chvojka
Produkce: Miroslava Melcrová, Lucie Matoušů, Monina Nevrlá