Vogue Daily

Kendall Jenner dokazuje, že za to stojí, a do životopisu si připisuje roli ambasadorky L'Oréal Paris

Neuplyne jediný den, aby se některá ze členek mocného rodinného klanu Kardashian-Jenner neobjevila ve zprávách, nebo nepřišla s novou kolekcí. Dnešek patří Kendall, která se upsala francouzské beauty značce.
Foto: L'Oréal Paris
Kendall Jenner
Kendall Jenner své nejranější vzpomínky, co se módy týče, dokáže vystopovat až do doby, kdy se jako dítě přehrabovala v matčiných šuplících s make-upem a pozorovala ji, když se chystala jít ven. Přestože se její osobní cesta k sebepřijetí neobešla bez zvratů, ve svých 27 letech konečně zná svou vlastní hodnotu. Přímo se proto nabízí spojení se značkou L'Oréal Paris, která má hlavní motto postavené právě na sebevědomí a sebehodnotě žen.
„L’Oréal Paris s radostí oznamuje spolupráci s jednou nejvlivnějších žen současnosti,“ sdělila dnes Delphine Viguier-Hovasse, globální prezidentka značky L’Oréal Paris. „Novým vrcholem naší mise je posílit postavení každé ženy na celém světě. V kterékoliv jiné době by Kendall Jenner mohla být stejně úspěšná jako nyní, ale její hodnotu, volby a image by určovali nebo dokonce kontrolovat jiní. Kendall Jenner dnes ovšem nedefinuje nikdo jiný než ona sama. Je ztělesněním všeho, co generace Z představuje.“
Foto: L'Oréal Paris
Kendall Jenner
Nejenže se modelka stane mluvčí kosmetické značky, čímž naváže spojení s mladým publikem, ale bude také součástí kampaní pro nově uváděné produkty, od rtěnky Infallible Matte Resistance po řasenku Panorama. „Jsem poctěna být součástí nového sesterstva silných, mocných žen a že mohu říci ikonickou hlášku: Protože já za to stojím!“
Jako dlouhodobá fanynka značky modelka vzpomíná, že v průběhu dospívání použila skoro každou verzi šamponu L’Oréal, ale dnes je jejím oblíbeným produktem make-up; konkrétně Infallible Freshwear. Po letech od svých dětských koupelnových rituálů říká: „Připojit se k rodině L'Oréal Paris a mít možnost ztělesňovat vše, co značka představuje, pro mě znamená uzavření pomyslného kruhu a návratu se svým začátkům s kosmetikou.“
Článek vyšel v originále na vogue.co.uk.