Vogue Daily

Produkty (RED) pomáhají

Červené jako krev. Světové značky ve spolupráci s organizací (RED) barví své produkty do rumělkova, aby společně bojovali proti viru HIV a AIDS. Může jít konzum a altruismus ruku v ruce?
(RED) v roce 2006 založil Bono a Bobby Shriver, aby upozornili na světovou problematiku HIV a AIDS, a přispěli k jejímu řešení a stabilizování. Chlubí se tím, že 100% peněz ze spoluprácí, které z podílů (RED) produktů organizace získá, jde přímo do Globálního Fondu. Ten je dál distribuuje v potřebných oblastech (zejména Afriky) v podobě programů a léků. U každého produktu můžete i přímo zjistit, kolik dní léčiv jste jím přispěli. Pod svou iniciativou zapojují firmy ze soukromého sektoru a během dvanácti let své existence se s už spojili se značkami jako Apple, Canon, Converse, Giorgio Armani, Montblanc, Nike, Starbucks, S'well nebo Vespa. 
Následující galerie představuje červenou selekci, která může udělat radost vám nebo vašim blízkým, a zároveň o trochu zlepšit kvalitu života někoho na druhé straně země.