Knihy

Pro všechny milovníky krásy

Od založení domu Bulgari v roce 1884 představuje majestátní krása Říma s archeologickým, uměleckým a kulturním dědictvím nevyčerpatelný zdroj inspirace. Z kořenů Bulgari v římské historii nyní vyrostla nová publikace Bulgari Roma: Travel Tales for Beauty Lovers, jedinečný průvodce, který chytře spojuje dominanty města s nadčasovými motivy luxusní italské značky.
Bulgari Roma: Travel Tales for Beauty Lovers, Rizzoli, prodává Rizzoli, 40 $
Bulgari Roma: Travel Tales for Beauty Lovers, Rizzoli, prodává Rizzoli, 40 $
Například design ikonického prstenu B-zero1 byl inspirován Koloseem, vrcholným symbolem města, stejně tak opakující se osmiboká geometrie číselníku hodinek odkazuje na kazetový strop baziliky Maxentius. 
Jak uvádí v předmluvě knihy její editor a kreativní ředitel Vogue Czechoslovakia Jan Králíček: „Pochopíte, jak a proč se křivky budovy zrcadlí v náhrdelníku, jak se detail mytické malby odvíjí jako příběh ikonického náramku nebo jak se dyadický charakter budovy může projevit v něčem tak intimním a jemném, jako je prsten.“
Bulgari Roma: Travel Tales for Beauty Lovers, Rizzoli, prodává Rizzoli, 40 $
Výpravná publikace zavádí čtenáře na bezprecedentní historickou, uměleckou a emotivní prohlídku Říma. Kromě skutečného průvodce po památkách a pamětihodnostech města je vyprávění obohaceno o povídky několika známých římských autorů ze světa současné italské literatury, kteří do knihy dodali své eseje inspirované nejznámějšími místy. 
Kniha je dále vylepšena o příspěvky osobností spojených s městem od narození nebo poutem vášně a lásky včetně renomovaných jmen ze světa módy, filmu, sportu a hudby, jako jsou Anna Della Russo, Lily Aldridge, Ennio Morricone, Roberto Rossellini, Boy George a Francesco Vezzoli.
Bulgari Roma: Travel Tales for Beauty Lovers svojí sofistikovaností jde daleko za hranice pouhého cestovního průvodce a ocení ji zvláště čtenáři, kteří mají rádi Řím a charakteristický styl Bulgari – dvě věci, které jsou neoddělitelně spojeny.