Novinky

Burberry v novém kabátě

Zbrusu nové logo a první kampaň vytvořená pod vedením kreativního ředitele Daniela Leea. S tím právě přichází značka Burberry. Bílá a královsky modrá varianta grafického loga v podobě běžícího koně se objevila i na nedávno smazaném instagramovém feedu Burberry i Burberry Beauty. Jaké budou další kroky značky?
Hlavní Burberry platformy, jako je web nebo Youtube, již teď zdobí nový font. Kampaň, která udělala první krok značky novým směrem, zase zobrazuje britskou metropoli spolu s jejími obyvateli — jsou zde lidé, ale i temžské labutě nebo lišky z periferií. A již za dva týdny, na tamějším fashion weeku, uvidíme kolekci nového kreativního ředitele, jednoho z největších britských talentů současnosti. Daniel Lee se do popředí módního byznysu dostal i díky svému účinkování ve veleúspěšném rebrandingu Bottega Veneta.   
Na fotografiích Tyrona Lebona září britské osobnosti jako Skepta, Shygirl, John Glacier, Raheem Sterling i Jun Ji-hyun, jihokorejská ambasadorka značky.