Móda

Tereza Maxová: Je fajn, když móda pomáhá

Italská značka DSQUARED2 oznámila pokračování exkluzivní limitované charitativní kolekce „We are Family” vytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou Terezou Maxovou. 
„Kolekce We are Family, kterou spolu s DSQUARED2 navrhla topmodelka a filantropka Tereza Maxová, měla obrovský úspěch a přes velké zásoby byla vyprodaná během 3 týdnů. Proto mám obrovskou radost, že se charitativní projekt dočkal pokračování v podobě letní edice 2023 a na pulty butiku DSQUARED2 míří opět mikiny, kšiltovky a nová černá trička s nápisem MOM a DAD. V prodeji budou od 15. června 2023 a 100 % zisku půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem a rodinám v životní krizi,“ prozradil CEO společnosti Luxury Brand Management Petr Jindra.
Foto: Luxury Brand Management a.s.
Tereza Maxová se od roku 1997 se svým týmem snaží být oporou těm, kteří jsou na pomoc dospělých bytostně odkázáni. Už 26 let Nadace Terezy Maxové dětem nabízí všestrannou podporu a pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem s cílem umožnit jim zdravý a bezpečný život v rodinném prostředí. „Rozhodla jsem se pomáhat dětem, protože ony samy nemají možnost něco změnit,“ vysvětluje Tereza Maxová. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat opuštěným dětem v nouzi. 
K jedinečné kolekci, která bude opět v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku DSQUARED2 v Pařížské ulici 28 nebo online na www.thebrands.com, vznikla kampaň s tématem „Guess, who... ?“, ve které se k Tereze Maxové připojila řada přátel a známých osobností v čele s Karolínou Kurkovou, Veronikou Vařekovou, Radkem Štěpánkem, Makhmudem Muradovem a mnoho dalšími. 
Foto: Luxury Brand Management a.s.
„Mám velkou radost z pokračování úspěšné spolupráce s kreativním týmem DSQUARED2. Je fajn, když móda pomáhá, a ne jinak je tomu i nyní, kdy 100 % výtěžku z prodeje jde na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám,“ uvedla Tereza Maxová, zakladatelka Nadace Tereza Maxová dětem.