Móda

Nová kampaň Boss přináší otázku volby

V nové kampani Hugo Boss však nejde o volbu mezi jednotlivými outfity, ale o vyjádření, jak životní volby formují osobnost člověka.
Foto: Boss
Gisele Bündchen
Luxusem dnešní doby je prý pohodlí a to má tvář aktuální kolekce značky Boss. Nároky na výběr prémiových materiálů a na zpracování jako by u Bosse zdvojnásobili. Švy lehce posouvají proporce podle pohybu, nikdy však nezrazují původní tvar. Kreativní ředitel Marco Falcioni se nechal inspirovat nekompromisním důrazem na kvalitu a řemeslem. Do obleku zakomponoval nové prvky v podobě průstřihů a transparentních ploch, zároveň však zachoval ty tradiční, například doplňky. Kravata nebo manžety v přírodních odstínech jak sejmutých ze západu slunce přitom působí neméně současným dojmem. 
Aktuální kampaň ho jedině podporuje. Představuje mezinárodně uznávané celebrity, třeba Gisele Bündchen a britská modelka Adwoa Aboah, ke kterým se přidávají stávající ambasadoři značky Boss, jihokorejský herec Lee Minho a italský tenista Matteo Berrettini. Britská zpěvačka a herečka Suki Waterhouse se vrací coby ambasadorka značky pro sekci hodinky, šperky a brýle Boss. V nové kampani vidíme, jak každý talent prochází labyrintem a postupně přechází z mírně zastíněných částí do tepleji osvětlených oblastí. Kampaň poeticky ukazuje, jak životní volby formují osobnost a umožňují být sám sobě vlastním šéfem.


Kampaň je doplněna o výrazný nový monogram Double B, který zdobí široký sortiment od oblečení po doplňky. Tento detail symbolizuje odvahu a individualitu, která je v jádru filozofie Boss. Digitální kampaň #DoubleBEveryMe přináší více než 100 ambasadorům značky příležitost sdílet osobní příběhy a klíčové aspekty své osobnosti prostřednictvím sociálních médií. Digitální kampaň představuje debut monogramu Double B. Motiv bude vytvořen mj. v supervelkých 3D obrazech pomocí hyperrealistické technologie CGI v ikonických prostředích po celém světě.