Móda




Fendace je tady
tým VOGUE29. 4. 2022
Auto zastaví, vystoupíš. V dálce je slyšet hudba a všude jsou lidé. Na uvítanou pošleš vzdušné polibky přátelům a namíříš si to rovnou na začátek fronty. Vítej v exkluzivním nočním klubu Fendace.

Foto: Steven Meisel for Fendi

Foto: Steven Meisel for Fendi

Foto: Steven Meisel for Fendi
Fendace je pro módu neopakovatelným okamžikem. Nejde o spolupráci, ale spíš o výměnu rolí a charakteristických prvků, v jejímž průběhu Kim Jones se Silvií Venturini Fendi vnášejí svůj úhel pohledu do tvorby značky Versace a Donatella Versace přetváří práci značky Fendi k obrazu svému. Duch této kreativní svobody a impulzivní přehlídky módy, kterou bylo loni v září zahájeno spojení značek Fendi a Versace, jsou zřejmé i v reklamní kampani Fendace, z níž srší zábava a odvážná bezprostřednost. Kampaň nasnímal ikonický fotograf Steven Meisel a speciální videa vytvořil renomovaný filmový tvůrce Alex Maxwell.
Supermodelky Adut Akech, Amar Akway, Anja Rubik, Anok Yai, Imaan Hammam a Lina Zang se v nich přišly odvázat do nočního klubu Fendace v modelech Fendace. Nejprve však musí projít kolem obávaných vyhazovaček: Naomi Campbell a Kristen MacMenamy. Looky skutečně potvrzují společnou vizi kolekce – koncepce odívání Very Versace, čili „více je více“, je kombinována s promyšleným přístupem k doplňkům a řemeslné kvalitě, typickým pro značku Fendi.
Na první pohled zaujmou výrazné, jasné a emotivní potisky a barvy, ale i třpytivé ozdobné doplňky vykládané drahými kameny a šperky, ve kterých se střetávají charakteristické prvky značek Fendi a Versace. Ve stylech Fendace Peekaboo a Baguette jsou siluety ikonických kabelek Fendi skloubeny s charakteristickými znaky Versace a v kabelce Fendace La Medusa logo FF módního domu Fendi splývá s Medúzou módního domu Versace. Kolekce tak jasně dává najevo, že vznikl jedinečný design, který zásadně respektuje oba módní domy.


1 / 6
Foto: Steven Meisel for Fendi
Kolekce bude uvedena 12. května 2022 v různých pop-upech a na doprovodných akcích po celém světě, které mají ztělesnit dekadentnost zážitku Fendace. Pouze na těchto místech bude možné zakoupit celou kolekci a jednotlivé její části budou dostupné v internetových a kamenných buticích Fendi a Versace. Fendi bude prezentovat kolekci Versace od Fendi a styly Fendi od Versace budou k dispozici v buticích Versace a v online butiku značky Versace. Oba módní domy budou nabízet minikolekci společných modelů pod značkou Fendace.
Vogue
Doporučuje

Vogue Leaders
Chceme budovat něco, co má skutečný přínos, říká developer Tomáš Vavřík
Monika Otmarová23. 11. 2025
Vogue Leaders
Pavel Řehák: O růstu, vizích i vedení lidí bez klišé
Šárka Drbohlavová23. 11. 2025
Vogue Leaders
