Móda

Dva šatníky, jedna rodina aneb Jak se styly mísí, ale vazby zůstávají

V kampani Answear.cz pro jaro a léto 2025 nejde o okázalé styly, ale o vztahy, které módu přetvářejí ve výpověď. V klidné atmosféře se prolíná respekt, soustředění i přirozený cit pro estetiku. Když si Boss porozumí s Birkenstock a adidas se zamiluje do Patrizie Pepe, vznikne pečlivě řízený kontrast, který odráží nejen různorodost stylů, ale především výjimečnost celého výsledku a sílu módy.
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Foto: Petr Vágner Autor: Petr Vágner

Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní

My jsme se rozhodli inspirativní kontrast stylů ilustrovat na té vůbec nejikoničtější dvojici: fotbalové legendě Patriku Bergerovi a jeho synovi Patrikovi. Dva muži, dvě generace, dva světy, které se potkávají v tichém porozumění. Jak spolu ladí konzervativní, a přesto experimentální ráz italského džentlmena a mladický městský styl? To dokazuje silné spojení otce a syna, dvou parťáků, přátel, blízkých a členů jedné rodiny. 
Sako, IRO; 13 990 Kč; rolák, UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč; kalhoty, BOSS ORANGE; 3 199 Kč; mikina, DIESEL; 5 099 Kč; modré kalhoty, ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní
Foto: Petr Vágner

Sako, IRO; 13 990 Kč; rolák, UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč; kalhoty, BOSS ORANGE; 3 199 Kč; mikina, DIESEL; 5 099 Kč; modré kalhoty, ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní

Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč;
Foto: Petr Vágner

Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč;

„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme své zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com k celkové kampani.
Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Foto: Petr Vágner

Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní

Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní
Foto: Petr Vágner

Bunda, CALVIN KLEIN; 2 489 Kč; šátek, POLO RALPH LAUREN; 2 099 Kč; kalhoty, HUGO; 3 199 Kč; svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; boty a triko modelů vlastní

Kampaň s názvem Zahalte svůj život do vzácných věcí je postavená na pečlivě vybraném portfoliu prémiových značek jako adidas, AllSaints, Birkenstock, Boss, Patrizia Pepe a Pinko. Nejen prostřednictvím nich Answear.cz odvážně kombinuje a ukazuje, že spojením dvou zdánlivě neslučitelných stylů vznikají fascinující módní příběhy. Celá komunikace propojuje například sportovní styl adidasu s elegancí značky Patrizia Pepe či sofistikovaného Pinko s rockovým duchem AllSaints.
Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní
Foto: Petr Vágner

Svetr, ÉTUDES STUDIO; 7 399 Kč; šortky, FILIPPA K; 5 499 Kč; Kalhoty, BARENA VENEZIA; 5 499 Kč; boty, triko a svetr modelů vlastní

Svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; triko a boty modelovy vlastní
Foto: Petr Vágner

Svetr, BOSS; 6 899 Kč; kalhoty, WON HUNDRED; 6 499 Kč; brýle, DOLCE & GABBANA; 7 899 Kč; triko a boty modelovy vlastní

photo & video: Petr Vágner
creative concept & styling: Jan Boublík  
make-up & hair: Ondřej Porubský (Make-up institut)
production: Petra Štěpánková
Page rendered at: 11. 12. 2025 21:19:42