Móda
Dva šatníky, jedna rodina aneb Jak se styly mísí, ale vazby zůstávají
tým VOGUE28. 4. 2025
V kampani Answear.cz pro jaro a léto 2025 nejde o okázalé styly, ale o vztahy, které módu přetvářejí ve výpověď. V klidné atmosféře se prolíná respekt, soustředění i přirozený cit pro estetiku. Když si Boss porozumí s Birkenstock a adidas se zamiluje do Patrizie Pepe, vznikne pečlivě řízený kontrast, který odráží nejen různorodost stylů, ale především výjimečnost celého výsledku a sílu módy.
My jsme se rozhodli inspirativní kontrast stylů ilustrovat na té vůbec nejikoničtější dvojici: fotbalové legendě Patriku Bergerovi a jeho synovi Patrikovi. Dva muži, dvě generace, dva světy, které se potkávají v tichém porozumění. Jak spolu ladí konzervativní, a přesto experimentální ráz italského džentlmena a mladický městský styl? To dokazuje silné spojení otce a syna, dvou parťáků, přátel, blízkých a členů jedné rodiny.

Foto: Petr Vágner
Sako, IRO; 13 990 Kč; rolák, UNITED COLOURS OF BENETTON; 1 999 Kč; kalhoty, BOSS ORANGE; 3 199 Kč; mikina, DIESEL; 5 099 Kč; modré kalhoty, ADIDAS ORIGINAL; 3 499 Kč; boty, modelů vlastní
„Vztahy, které budujeme s našimi partnery, přáteli nebo kolegy, nás inspirují k experimentování se stylem. Chceme své zákazníky povzbudit, aby se nebáli kombinovat různé estetické přístupy a vyjadřovali svou jedinečnost skrze módu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu a komunikace Answear.com k celkové kampani.
Kampaň s názvem Zahalte svůj život do vzácných věcí je postavená na pečlivě vybraném portfoliu prémiových značek jako adidas, AllSaints, Birkenstock, Boss, Patrizia Pepe a Pinko. Nejen prostřednictvím nich Answear.cz odvážně kombinuje a ukazuje, že spojením dvou zdánlivě neslučitelných stylů vznikají fascinující módní příběhy. Celá komunikace propojuje například sportovní styl adidasu s elegancí značky Patrizia Pepe či sofistikovaného Pinko s rockovým duchem AllSaints.
photo & video: Petr Vágner
creative concept & styling: Jan Boublík
make-up & hair: Ondřej Porubský (Make-up institut)
production: Petra Štěpánková
creative concept & styling: Jan Boublík
make-up & hair: Ondřej Porubský (Make-up institut)
production: Petra Štěpánková









