Móda

Šance pro všechny návrháře vizionáře: Zalando vyhlašuje soutěž o cenu Visionary Award 

Na kodaňském týdnu módy letos Zalando, jedna z předních evropských online platforem pro módu a životní styl, vyhlásilo soutěž pro mezinárodní značky Visionary Award. Pozor! Uzávěrka přihlášek je už 2. května 2023.
Zalando pokračuje ve spolupráci s kodaňským týdnem módy i v nadcházející sezoně. Po úspěšných třech ročnících soutěže Zalando Sustainability Award se koncept dále rozšiřuje o cenu Zalando Visionary Award, která ocení vizionářské tvůrce a umožní návrhářům prezentovat nejen úsilí v oblasti udržitelnosti, ale také jejich oddanost designu, kreativitě a inovaci, a podpoří je tak ve smysluplné změně v rámci celého módního průmyslu. 
Foto: Courtesy of Zalando
„Cenou Zalando Visionary Award chceme podpořit značky, které sdílejí hodnoty Zalanda, a upozornit na iniciativy, které mohou přispět k pozitivnímu rozvoji módního průmyslu. Rozšíření záběru ceny o nové pilíře kreativity a designu, sociálního dopadu a inovací poskytuje jedinečnou příležitost prozkoumat více hledisek DNA u každé značky. Těší mě pozorovat, jak značky samy sobě kladou výzvy, a nemůžu se dočkat další inspirativní sezony kodaňského týdne módy,“ říká Lena Sophie Röper, ředitelka oddělení Designer & Luxury pro Zalando.
Ocenění Zalando Visionary Award je založeno na třech pilířích: kreativitě a designu, sociálním dopadu a inovaci. Aby se uchazeči kvalifikovali do soutěže o cenu, musí kromě splnění požadavků na udržitelnost kodaňského týdne módy prokázat, jak se jim daří v jednom nebo více z následujících pilířů. 
Vítěze pak vybere mezinárodní porota složená z předních osobností v oboru, zástupců společnosti Zalando a přehlídkové komise kodaňského týdne módy. Vítěz bude zařazen do programu přehlídek kodaňského týdne módy pro sezonu jaro/léto 2024, který se bude konat 8. až 11. srpna. Kromě toho získá cenu 50 000 eur a finanční podporu na produkci přehlídky. Značky se mohou přihlásit vyplněním tohoto formuláře.