Móda

Millie Bobby Brown uvádí svou první módní kolekci

Millie Bobby Brown je ikonou generace Z, která se již delší dobu může chlubit vlastní beauty značkou „florence by mills“. Nyní přichází na trh s oblečením, a to ve spolupráci s módním e-shopem ABOUT YOU. 
„Myslím si, že jakmile dojde na oblečení, generaci Z zajímá hlavně jednoduchost a pohodlí,“ popisuje pro Vogue Czechoslovakia svou první fashion kolekci herečka, která se proslavila rolí Eleven v netflixovém seriálu Stranger Things. Jsou to právě lidé narození kolem let 1997 až 2012, na které nový brand cílí nejvíce — a Millie je jednou z nich. 
Foto: Courtesy of About You
„Z dlouhodobého hlediska chceme společně vybudovat jednu z největších módních značek generace Z v Evropě,“ vysvětluje Content Director ABOUT YOU Julian Jansen záměr spolupráce s „florence by mills”. Jak víme, její generace je mocnou kupní sílou, nicméně je také velmi těžké přijít s produktem, který zaujme. Millie ve spolupráci s ABOUT YOU chtěla vytvořit módu, která se nepodřizuje trendům, ale která žije podle svých vlastních pravidel. V kolekci najdeme světlé a barevné outfity, v nichž se mísí pastelové barvy s bílou, černou a hnědou. Tvůrci chtěli, aby se každý zákazník cítil v oblečení příjemně a výjimečně.
Kolekci značky „florence by mills“  pro podzim/zima tvoří celkem 76 kousků. Každý z nich má správnou dávku sofistikovanosti, která je umožní oblékat a kombinovat pro každou příležitost.
Osmnáctiletá Millie, která se pohybuje v módním a zábavním průmyslu již od svých deseti, toho o autenticitě ví hodně. „Kreativní vize některých módních domů je záměrně zestaršovat. Bylo pro mne výzvou zůstat sama sebou, hlavně co se věku a estetiky týče — na úkor očekávání.“ A její módní zkušenosti? Ve dvanácti se objevila v kampani pro Calvin Klein, následovalo podepsání smlouvy s IMG Models. V roce 2018 figurovala coby nejmladší osobnost na seznamu nejvlivnějších lidí světa časopisu The Times.
Millie se podělila exkluzivně s Vogue Czechoslovakia o svůj pohled na spojení své značky se zákazníky vlastní generace. 

Přemýšlí GEN Z více o kvalitě, udržitelnosti i etické stránce oblečení než starší generace? 

GEN Z si je určitě více vědoma této problematiky. Vše je o edukaci a evoluci. Jsem hrdá na to, že jsem součástí generace, která je silná a touží se vzdělávat. Chce vědět víc a víc a nabité znalosti aplikovat.

Co spojuje tvoji beauty značku se značkou oblečení?

Obě dvě jsou navržené tak, aby je mohl pohodlně nosit kdokoliv, zároveň nabízejí určitou kreativitu v osobním stylu. Značka „florence by mills“  podporuje pozitivní body image a chce, aby se lidé cítili dobře, když jsou sami sebou.

Co se snažíš svým fanouškům předat?

Buďte takoví, jací opravdu jste. Nebojte se mít vlastní, autentický vkus a styl.