Móda

Beyoncé v hlavní roli nové kampaně Tiffany & CO.

Loose Yourself in Love vyjadřuje sílu a krásu lásky, jež žena může dát sama sobě. Tváří nové kampaně legendární šperkařské značky Tifanny & Co. je hvězdná zpěvačka Beyoncé, která je ikonickým zosobněním silné moderní ženy dnešní doby. 
„Jsem poctěna, že mé partnerství se značkou Tiffany and Co. pokračuje a že můžeme jít více do hloubky. Stále zjišťujeme, jak nádherné je naše propojení, v němž upřímně oslavujeme vztah a lásku, kterou cítíme k sobě jako individuální bytosti,“ uvedla Beyoncé.
Zpěvačka na konci července vydala sedmé album s názvem Renaissance, na němž pracovala po dobu covidové pandemie. Okamžitě se probojovalo do čela hudebních žebříčků. 
V kampani se objevují ikonické kusy šperkařského domu, mezi nimiž nechybí šperky navržené Jeanem Schlumbergerem a Elsou Peretti – dvěma návrháři, kteří byli, stejně jako nyní Beyoncé, ve své době vzory odvážného sebevyjadřování. 
Ústředním šperkem je náhrdelník z kolekce Tiffany HardWear vytvořený speciálně pro tuto kampaň. Jeho sestavování a ruční leštění trvalo řemeslníkům v dílnách Tiffany & Co. JDIW v New Yorku více než 40 hodin. Na oslavu kampaně „Loose Yourself in Love“ bude v prodeji limitovaný počet náhrdelníků.