Móda

Překrývání rolí v kampani BOSS

Ve světě, kde se sport, showbyznys a sociální sítě milují, se role sportovce překrývá ještě s rolí celebrity a influencera. Na to, v jakém poměru, se snaží přijít i německá atletka Alica Schmidt, mimo jiné svým čerstvým angažmá v kampani značky BOSS.  
Alica je mladá. Tak, že připomíná plachou středoškolačku. Tím ale dost mate, díky úspěšné kariéře (v roce 2019 vyhrála mistrovství světa v atletice do 23 let) si už i něco málo odžila. „Chtěla jsem spolupracovat se značkou BOSS, často vyzdvihují motto be your own boss. Síla sebevědomí je důležitá. Jen díky ní se dokážeme ponořit do sebe a snáze tak nalézt cestu ke svému autentickému já,“ říká. 
Fotky kampaně BOSS F/W 2022 ji zachycují ve stoprocentně přirozené poloze, půvabnou i silnou. Ztvárnit ideál nejen sportovních výsledků, ale i ležérního a zároveň rozhodného stylu, však může být stres navíc. Ale popularita spojená s úspěchem ji nevyvádí z rovnováhy. „Mám jasnou vizi, čeho chci dosáhnout, a hodiny strávené natáčením nebo editováním obsahu na sociální sítě nenahradí hodiny tréninku,“ říká atletka. 
Foto: Courtesy of Boss
Naomi Campbell
Sport, ze své podstaty ryzí záležitost (díky jednoduché měřitelnosti), musí patřit takovým lidem, jako je ona. A nejen jí, ale také třeba boxerovi Anthonymu Joshuovi či tenistovi Matteovi Berrettinimu. Podobně upřímné příběhy značka Boss hledá i mimo sportovní arény. V nové kampani objevují sílu osobností, jež jsou synonymem odhodlání a ryzosti. Na fotkách se objevila i Kendall Jenner, Naomi Campbell nebo rapper Future či zpěvák Lee Min-Ho. V jejich případě, stejně jako v tom Aliciným, se pak zdravě překrývají dvě důležité roviny: být osobnost a být lídr, být BOSS. Všechny fotky z kampaně najdete na IG účtu @BOSS.